Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:oh, jeetje Neon....
Het is te hopen dat ze niet veel later dan 2 juni zullen zijn...
Waar blijft het eventueel op hangen dan? Hebben ze een restschuld?
Want dat hij geen nieuwe woonruimte heeft etc, is in principe zíjn probleem en niet het jouwe... volgens mij heb jij pas een probleem als hij niet kan overdragen.... en daar kunnen wel redenen voor zijn, maar de ene zijn lastiger dan de ander. (Als hij nog niets heeft gevonden, kan hij tijdelijke woonruimte zoeken toch? Als hij de financiering van zijn restschuld niet rond krijgt, is het lastiger....)
dammie1 schreef:Heeft iemand van jullie ervaringen met keukenboeren en badkamerbedrijven?
Ik heb (onder voorbehoud etc) een nieuwe woning op het oog, en daar is een "retro" badkamer en keuken aanwezig.![]()
Het is de bouwkeuken en badkamer van toen het huis dertig jaar geleden gebouwd is, dus dan weet je het wel: niet helemaal meer actueel.
Ik lees en hoor vreselijke verhalen over onder druk gezet worden om een keuken te kopen en gedoe met bijkomende kosten die niet uit de offerte bleken etc.
Kennen jullie in de regio Amsterdam/ 't Gooi betrouwbare bedrijven of hoe je dat achterhaalt?
Ik kan niet de hoofdprijs betalen, maar wil gewoon een nette badkamer en keuken die goed geïnstalleerd wordt.