Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sourire schreef:Hoi!
Misschien dat een van jullie mij kan helpen. Ik probeer de contacten van mijn simkaart in een leesbaar bestand op de pc te krijgen. Maar dat lukt natuurlijk niet. Ze zijn wel goed gesynchroniseerd met Icloud. Nou zit ik mij eigenlijk af te vragen wat er gebeurt als ik zou overstappen op een andere telefoon, dus van Apple weer naar bijv. Samsung. De contacten staan niet meer op mijn Simkaart. Dus als ik mijn IPhone in de ban doe en de simkaart er uit haal etc. blijven die contacten dan gewoon in de Icloud staan? Of wordt dat dan gewist. In dat geval hoef ik ze niet per se in een leesbaar bestand op mijn pc en zou ik ze desnoods kunnen overtypen.
Dus samengevat; blijven mijn contacten in de Icloud staan ook al haal ik de simkaart uit de IPhone en gebruik ik deze niet meer? Ook bijv. wanneer de IPhone zou worden gestolen?
WillemYntJee schreef:Iemand een idee hoe ik de foto's van mijn 5 over krijg naar mn SE zonder gebruik te maken van een reserve kopie? Bewust met een 'schone' iphone begonnen, maar wil wel graag alle foto's van m'n kattenkinders erop hebben natuurlijk