Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:19

Samsung galaxy s5 mini! Heb heb nu een kleine week en bevalt me tot nu toe prima :j

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 00:33

Iets minder bekend, maar zeker goed....
De Alcatel Idol 3 5.5". Heb ik ook, en is een toptoestel! Goede camera lekker en lekker rap!

Yoshiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 08:42

Deetjeeuh schreef:
98xsophiex98 schreef:
iPhone 5c

Zit ik precies naar te kijken! Heb wel het idee dat ik hem wil hebben, alleen hij is heel lastig/niet te krijgen. :P

Hij is makkelijk te krijgen, maar dan met 8 GB.
Is geloof ik niet met meer GB te krijgen, maar dat weet ik niet zeker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 10:22

Ik ga alle opties even bekijken!

Nee alleen met 8 GB en dat vind ik wat te weinig, heb er nu een op MP gezien met 16 maar moet nog even m'n vader overtuigen erheen te rijden. :+

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 15:11

Deetjeeuh schreef:
Ik zat al een beetje te kijken (heel klein beetje maar) naar een Nokia Lumia. Ervaringen mee? En is windows een fijn besturingssysteem of totaal niet?

Mijn vader heeft 3 weken geleden een Lumia gekocht (eerste smartfoon). Uit mijn hoofd de 635, was nog geen 100 euro. Hij wilde per sé geen Android (Google-zut zoals hij het noemt). Hij is zeer te spreken over de Lumia. Helder scherm, mooi toestel, goede camera. Ook voor een smartfoonleek van +70 jaar goed te doorgronden. Gebruiksvriendelijk dus, is onze conclusie.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:26

Roodvos schreef:
Deetjeeuh schreef:
Ik zat al een beetje te kijken (heel klein beetje maar) naar een Nokia Lumia. Ervaringen mee? En is windows een fijn besturingssysteem of totaal niet?

Mijn vader heeft 3 weken geleden een Lumia gekocht (eerste smartfoon). Uit mijn hoofd de 635, was nog geen 100 euro. Hij wilde per sé geen Android (Google-zut zoals hij het noemt). Hij is zeer te spreken over de Lumia. Helder scherm, mooi toestel, goede camera. Ook voor een smartfoonleek van +70 jaar goed te doorgronden. Gebruiksvriendelijk dus, is onze conclusie.

In plaats van Google zut nu Microsoft-zut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:33

Ondertussen besloten dat ik geen windows telefoon wil dus valt die helaas af. :)

Apple wordt hem helaas ook niet omdat ik de laatste tijd de neiging heb mijn telefoon nogal vaak te laten vallen etc. :+ Ik leg liever 300 euro neer voor een nieuwe telefoon dan voor 2e hands apple.

Ik wil het liefste een telefoon die eruit ziet zoals de HTC desire eye. Maar het ook góéd doet. :P

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 00:00

Ik heb een nieuwe telefoon voor 68 euro... :D
Ik vind 300 euro erg (te) veel geld voor een telefoon.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 07:29

Ik heb uiteindelijk de LG leon :D 8 gb opslagruimte ipv 4 (vorige mobiel) en groter scherm

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:47

Telefoon is aan het einde aant raken ben ik bang.... langzaam dat ie is....
Zit te kijken voor eventuele samsung s6 plus maar omdat note 5 niet uit wilt komen in NL... Maar vind die gebogen schermen zoals de edge zooo niet mooi!!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:23

xx_Lyzet schreef:
Zit te kijken voor eventuele samsung s6 plus maar omdat note 5 niet uit wilt komen in NL... Maar vind die gebogen schermen zoals de edge zooo niet mooi!!

Had je niet een S5?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 07:33

xx_Lyzet schreef:

Ha niks gezegd. Hij was tig apps aant bijwerken hahahaha schrok al ! :D Niks aant handje meer hahahaha....

Quad, ja :P Maar kwam dus mooi door updates van apps die ik bijna nooit doe hihi :+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 07:48

magda_90 schreef:
Niemand die hier ervaring heeft met de HTC One Mini2? Ik Lees namelijk verschillende reviews waardoor ik twijfel. :o

Of een vergelijkbaar ander toestel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:18

Nee sorry Magda! Weet wel van mijn moeder dat ze ooit een HTC had, maar hem nooooit meer wil! Ze vond het zo'n rot ding. :oo

Lyzet, fijn dat je geen nieuwe telefoon hoeft te kopen. :+

Ik heb zojuist een nieuwe telefoon besteld! :D De Huawei P8 Lite. Is zeker goed te doen qua prijs (vind ik) en voldoet aan mijn eisen. :))

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:46

Mijn man heeft hem ook,die Huawei.
Is erg tevreden.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:47

weet je wel dat bij veel huawei's het wifi niet doet?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:48

De Huawei van mijn man doet het prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:42

Arianne, ik denk dat dat reuze mee valt. Heb nergens klachten gelezen of gehoord! :) Bron?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:50

ik heb zelf ook een huawei die ik niet meer gebruik en daar deed de wifi het niet op en bij meerdere vrienden hoorde ik dat van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:00

Hmm... Vervelend! Maja aan de andere kant, de iPhone van mijn vader deed het op een gegeven moment ook niet meer, en daarvan hadden andere mensen ook last. Weerhield mensen er ook niet van hem te kopen. :P Als het goed is zit er gewoon garantie etc. op, dus dat zien we dan wel weer. :)

Oh en ik heb 14 dagen bedenktijd. :+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:34

Deetjeeuh schreef:
Nee sorry Magda! Weet wel van mijn moeder dat ze ooit een HTC had, maar hem nooooit meer wil! Ze vond het zo'n rot ding. :oo

Ik heb ondertussen al jaren een HTC, wil eigenlijk geen ander merk meer (op zich). :=

[edit] Quad, weet jij dit wellicht als we het toch nog even over de HTC One mini2 hebben. Bij een van de reviews staat dat hij wat traag is bij gebruik van meerdere apps tegelijkertijd. Wat moet ik mij daarbij indenken? Je gebruikt in principe (ik althans) toch maar één app tegelijkertijd? Dus als je tussendoor alles steeds afsluit moet er geen probleem ontstaan toch?

Qua prijs en specs vind ik hem nog steeds erg interessant, en ik zoek nu een beetje de bevestiging of hij bij mijn gebruik zal aansluiten. De standaard dingen als bellen, smsen, appen en mailen moeten goed kunnen. Redelijk goede camera (voor de echt goede beelden heb ik toch een echte camera). En voor onderweg luister ik spotify of internet ik wat.

Voor mijn budget (en eisen) zou ik binnen HTC geen andere toestel weten en liever blijf ik toch bij HTC (hoezo luxe probleem := ).
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 28-08-15 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:36

Ariannee schreef:
weet je wel dat bij veel huawei's het wifi niet doet?

Valt reuze mee, heb zelf ook één en meerdere mensen hier. Geen problemen. Meestal heb ik eerder wifi dan de andere merken in huis.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:45

Hier een Huawei P7 werkt prima

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:54

Magda: in principe gebruik je wel vaak meerdere apps tegelijk. Je mail, en bijv het weer blijft op de achtergrond draaien. Dan kan je bijv. ook nog ondertussen muziek opzetten en dan instagram bekijken, ik zeg maar wat. :P

Ik heb ook de P8 Lite, de nieuwste versie dus (tenminste, van die serie, verder idk :+ ) dus dan zouden evt. problemen vast opgelost zijn. :)

Daarnaast heb ik met mijn telefoon die ik nu heb vaak beter wifi bereik dan iPhone. :P

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:15

Hmmm, toch weer aan het twijfelen... Ik wil geen toestel wat groter is en dat die anderen allemaal wel. :\