Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Deetjeeuh schreef:Ik zat al een beetje te kijken (heel klein beetje maar) naar een Nokia Lumia. Ervaringen mee? En is windows een fijn besturingssysteem of totaal niet?
Roodvos schreef:Deetjeeuh schreef:Ik zat al een beetje te kijken (heel klein beetje maar) naar een Nokia Lumia. Ervaringen mee? En is windows een fijn besturingssysteem of totaal niet?
Mijn vader heeft 3 weken geleden een Lumia gekocht (eerste smartfoon). Uit mijn hoofd de 635, was nog geen 100 euro. Hij wilde per sé geen Android (Google-zut zoals hij het noemt). Hij is zeer te spreken over de Lumia. Helder scherm, mooi toestel, goede camera. Ook voor een smartfoonleek van +70 jaar goed te doorgronden. Gebruiksvriendelijk dus, is onze conclusie.

Ik leg liever 300 euro neer voor een nieuwe telefoon dan voor 2e hands apple.
xx_Lyzet schreef:Telefoon is aan het einde aant raken ben ik bang.... langzaam dat ie is....
Zit te kijken voor eventuele samsung s6 plus maar omdat note 5 niet uit wilt komen in NL... Maar vind die gebogen schermen zoals de edge zooo niet mooi!!
Niks aant handje meer hahahaha....
Maar kwam dus mooi door updates van apps die ik bijna nooit doe hihi

De Huawei P8 Lite. Is zeker goed te doen qua prijs (vind ik) en voldoet aan mijn eisen.
Bron?
Als het goed is zit er gewoon garantie etc. op, dus dat zien we dan wel weer. 
Deetjeeuh schreef:Nee sorry Magda! Weet wel van mijn moeder dat ze ooit een HTC had, maar hem nooooit meer wil! Ze vond het zo'n rot ding.

). 
) dus dan zouden evt. problemen vast opgelost zijn.