Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deetjeeuh schreef:Ik zat al een beetje te kijken (heel klein beetje maar) naar een Nokia Lumia. Ervaringen mee? En is windows een fijn besturingssysteem of totaal niet?
Roodvos schreef:Deetjeeuh schreef:Ik zat al een beetje te kijken (heel klein beetje maar) naar een Nokia Lumia. Ervaringen mee? En is windows een fijn besturingssysteem of totaal niet?
Mijn vader heeft 3 weken geleden een Lumia gekocht (eerste smartfoon). Uit mijn hoofd de 635, was nog geen 100 euro. Hij wilde per sé geen Android (Google-zut zoals hij het noemt). Hij is zeer te spreken over de Lumia. Helder scherm, mooi toestel, goede camera. Ook voor een smartfoonleek van +70 jaar goed te doorgronden. Gebruiksvriendelijk dus, is onze conclusie.
xx_Lyzet schreef:Telefoon is aan het einde aant raken ben ik bang.... langzaam dat ie is....
Zit te kijken voor eventuele samsung s6 plus maar omdat note 5 niet uit wilt komen in NL... Maar vind die gebogen schermen zoals de edge zooo niet mooi!!
Deetjeeuh schreef:Nee sorry Magda! Weet wel van mijn moeder dat ze ooit een HTC had, maar hem nooooit meer wil! Ze vond het zo'n rot ding.