Bellatrix schreef:Ik heb net mijn verbruik van januari gezien en schrok best wel.
Ik heb 103m3 aan gas gebruikt en dat kost mij €211,70.
Zitten jullie bij Essent? Wij wel!
Kregen we vorige week bericht dat ons voorschot wel naar beneden kon, van 200 euro(wat wij al jaren betalen) naar 9 euro!! Werkelijk een voorschot van 9 euro ! Waar halen ze het vandaan??!!
Gister kregen we ons maandelijkse energierapport en daar hadden we een verbruik van 85 kuub voor het bedrag van 268,10!! Huh verbruiken wij ver onder het prijsplafond, voorschot willen ze naar 9 euro verlagen , maar het kost wel ff een slordige 268 euro!!! Alleen voor het gas, stroom nog niet eens meegerekend!
Staat er bij :
De kosten in je Energierapport zijn berekend zonder prijsplafondkorting. Want we weten nu nog niet wat je totale verbruik is als we de jaar of eindrekening opmaken. Je ontvangt je volgende Energierapport uiterlijk de 23e van de volgende maand
Duh wij zitten al 30 jaar bij Essent, weten zij nu nog niet wat wij gemiddeld per jaar verbruiken?? Wij komen noooooooit boven de 1200 kuub gas per jaar, sterker nog we komen nooit boven de 1000 kuub!
Essent maakt er zo wel een heel ingewikkeld verhaal van! Hoe ingewikkeld kan je het maken!
Wij blijven gewoon 200 euro aan voorschot betalen en we zien het eind van het jaar wel