Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Maar vrijstaand en zoveel grond met een gebouwtje erbij voor 4 ton vind ik ook niet realistisch klinken. Beetje afhankelijk van waar natuurlijk.
Eulogy schreef:Maar vrijstaand en zoveel grond met een gebouwtje erbij voor 4 ton vind ik ook niet realistisch klinken. Beetje afhankelijk van waar natuurlijk.
Hutcherson schreef:Ja in België inderdaad, maar dat het in Nederland niet is gelukt voor dat geld verbaast me niet.Eulogy schreef:Maar vrijstaand en zoveel grond met een gebouwtje erbij voor 4 ton vind ik ook niet realistisch klinken. Beetje afhankelijk van waar natuurlijk.
we hebben nu een vrijstaande woning gekocht, met 1,3 hectare grond, met twee schuren van 15*12 m en 7*10 m zonder grote gebreken.
Het kan wel, alleen niet in de populaire regios. Wij zijn net over de grens gaan kijken.
Hutcherson schreef:Ja in België inderdaad, maar dat het in Nederland niet is gelukt voor dat geld verbaast me niet. Je zegt dat een realistische prijs vaak te laag is voor de verkopers, maar als jullie steeds werden verboden (als ik het me goed herinner), dan was jullie bod waarschijnlijk dus niet realistisch want een ander is blijkbaar bereid meer te betalen.Eulogy schreef:Maar vrijstaand en zoveel grond met een gebouwtje erbij voor 4 ton vind ik ook niet realistisch klinken. Beetje afhankelijk van waar natuurlijk.
we hebben nu een vrijstaande woning gekocht, met 1,3 hectare grond, met twee schuren van 15*12 m en 7*10 m zonder grote gebreken.
Het kan wel, alleen niet in de populaire regios. Wij zijn net over de grens gaan kijken.
Eulogy schreef:Hutcherson schreef:Ja in België inderdaad, maar dat het in Nederland niet is gelukt voor dat geld verbaast me niet.we hebben nu een vrijstaande woning gekocht, met 1,3 hectare grond, met twee schuren van 15*12 m en 7*10 m zonder grote gebreken.
Het kan vast best, in de goedkope regio's of dus inderdaad over de grens, maar je zegt toch zelf ook juist dat je voor die prijs bouwvallen tegenkwam in Nederland?
IndianSu schreef:Hier in het oosten gaat 4 ton voor vrijstaand met een paar duizend vierkante meters grond ook niet lukken hoor. Of je moet pachtgrond willen, maar dan betaal je zo 1000 euro per maand voor de grond.