Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Wij hebben een sodastream maar gebruiken die amper tot nietMijn vriend schakelt die vooral in als er familie komt eten of een drankje doen en ze dan met meerdere bruiswater drinken. Dan is een fles bruis wel snel gemaakt. De limonade is lekker maar zo zoet en plakkerig dat ik er uiteindelijk alleen maar meer suikerkicks van kreeg. De cola is niet te zuipen en tonic drink ik alleen in combinatie met gin, en dan ben ik wel kieskeurig...
PSvanLot schreef:Samantha_ schreef:Hier hebben ze nu allebei zo’n enorm dure air up fles gekocht. Drinken ze in elk geval meer water.
Ik krijg daar altijd een raar gevoel bij haha. Hoe lang doe je met zo'n schijfje?
paars schreef:Goed gedaan!!! Jij gaat straks lekker op de elektrische scooter. En de hele zomer de tijd op zoek naar goeie kleding voor op de scooter als het straks weer winter wordt.
Netjes dat je dat voor de koper hebt gedaan, je hebt duidelijk nog gevoelens voor je autootje
Varekaj schreef:Wij hebben mini plastic flesjes en een bak glazen flesjes cola. De glazen flesjes zijn voor onszelf/bezoek en de plastic gebruiken we als we gaan sporten om mee te nemen. Die passen in de jaszak van mijn vriend bij fietsen en ik neem eentje mee soms bij kans op flauwte of suikernood op wedstrijd. Of als ik op buitenrit ga bij warm weer.
Dan verder een bak limonade, fruitsap en chocomelk.