Dus dan kunnen we wat langer rondkijken en wat vragen stellen aan de huidige bewoners

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CCCCC schreef:Nog 2 maanden en een beetje tot de overdracht.. Al druk aan het moodboarden geslagen en online meubels aan het kijken. Net gebeld met de huidige bewoners en aangezien we over 2 weken in de buurt zijn, wilden we vragen of we die middag nog even langs mogen komen en dat is geen probleem!
Dus dan kunnen we wat langer rondkijken en wat vragen stellen aan de huidige bewoners
Sanne_Visser schreef:Wij hebben een tegenbod gekregen, als we daarmee akkoord gaan is dit ons huis..
Onwerkelijk.. vind het wel spannend allemaal
https://www.funda.nl/koop/eesveen/huis- ... nseweg-78/
Caaroo schreef:Bij ons is de taxatie heel positief uitgevallen, de waarde ligt boven ons bod. Dus nu mogen we echt gaan regelen.... ik durf er nu wel op te vertrouwen dat we echt een huis gaan kopen
Caaroo schreef:Prachtige woning Sanne_Visser! Ik hoop dat het allemaal gelukt is.![]()
Bij ons is de taxatie heel positief uitgevallen, de waarde ligt boven ons bod. Dus nu mogen we echt gaan regelen.... ik durf er nu wel op te vertrouwen dat we echt een huis gaan kopen
Narya schreef:Welkom Elaine! Waar zoek je ergens?Caaroo schreef:Bij ons is de taxatie heel positief uitgevallen, de waarde ligt boven ons bod. Dus nu mogen we echt gaan regelen.... ik durf er nu wel op te vertrouwen dat we echt een huis gaan kopen
![]()
![]()
Die woonboederij is ook heel tof, daar heb je sowieso geen last van de buren.. tenzij ze het wel heel bont maken![]()
Ik heb net een bezichtiging gehad, en wat mij betreft is dit 'm.. duimen jullie mee? Begin volgende week hoor ik meer
Lieszje schreef:@elaine
Wat voor soort woning in welke prijsklasse zoeken jullie een beetje?
Mijn woning in Alphen a/d Rijn gaat binnenkort in de verkoop.
Amethyst_ schreef:Kan iemand me toevallig iets over het volgende vertellen? Ik heb ook gegoogled en mn vraag deels beantwoord gekregen, maar ik verbaas me altijd over de kennis die in Bokt schuil gaat haha.
Er zit blijkbaar een gemeentelijke rioolput in onze nieuwe achtertuin. Hoe weet ik niet, maar die hebben we echt compleet gemist haha. Het enige antwoord wat we snel kregen van de gemeente is; is een inspectieput voor het hoofdriool.
Op internet lees ik dat je er eventueel gewoon bestrating overheen mag leggen, maar dat je dit weer open moet breken mocht een inspectie nodig zijn. En heel eerlijk, aan de put te zien is dat al heel wat jaartjes terug. De tuin is alleen te bereiken via een smalle achterom, dus ik kan het me niet voorstellen, maar vriend is bang dat 'erbij moeten kunnen' inhoudt dat ze er met groter materiaal heen moeten. Iemand enig idee wat in zo'n situatie rechten en plichten zijn? Ik vind puur toegang verlenen voor inspectie geen probleem, maar het moet niet enorm ingewikkeld worden dat we de tuin niet naar wens mogen aanleggen enz.
Lieszje schreef:Mijn woning is dan te klein, is volgens mij iets van 61m2.
Heb de laatste twee jaar al veel gedaan, en heeft wel een leuke voor en achtertuin.
Mocht je toch willen weten hoe het er ongeveer uitziet kun je even zoeken op Iepstraat. Weet wel dat er mensen in de straat uitgebouwd hebben.
Makelaar verwacht dat het minimaal 225000 oplevert en met tegen elkaar opbieden 240000 kan worden.
Earth schreef:Oh ja, ik heb nog een vraag voor diegene die op zoek zijn naar een rijtjeswoning.
Zouden jullie de voorkeur hebben voor:
Een badkamer met bad, kleine wastafel, toilet en kleine douche. Of:
Een badkamer met grote inloopdouche, zonder bad, met toilet en met dubbele wastafel?
Wij gaan toch nog niet verhuizen, maar we willen wel de badkamer aanpakken. Nu twijfelen we heel erg tussen een grote inloopdouche en dan geen bad.