Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannanasje schreef:Nee dat snap ik wel, ik heb zelf ook werkloos thuis gezeten, terwijl ik wel kan werken fysiek en mentaal.
Maar ik bedoel dat je standaard een bepaald aantal uren wajong krijgt omdat je door je 'beperking' niet instaat bent fulltime te werken. Snap je?
Bijvoorbeeld, je zou 20 uur kunnen werken met je beperking, zonder compleet dood op de bank te eindigen. Krijg je dan niet standaard die andere 20 uur wajong?
En dan de 16 uur die overblijven (20 die je zou kunnen werken - 4 uur contract) vullen met ww uitkering ofzo of vrijwilligerswerk zoals je nu doet.
opisop_shop schreef:ww moet je rechten voor hebben opgebouwd, je krijgt nooit meer ww dan wat je zelf hebt gewerkt aan uren, dus dat zal niet lukken. Wel kun je aangevuld worden tot bijstandsniveau door de gemeente, dus ik verwacht dat daar straks meer gebruik van zal (moeten) worden gemaakt.
Sannanasje schreef:Nee dat snap ik wel, ik heb zelf ook werkloos thuis gezeten, terwijl ik wel kan werken fysiek en mentaal.
Maar ik bedoel dat je standaard een bepaald aantal uren wajong krijgt omdat je door je 'beperking' niet instaat bent fulltime te werken. Snap je?
Bijvoorbeeld, je zou 20 uur kunnen werken met je beperking, zonder compleet dood op de bank te eindigen. Krijg je dan niet standaard die andere 20 uur wajong?
En dan de 16 uur die overblijven (20 die je zou kunnen werken - 4 uur contract) vullen met ww uitkering ofzo of vrijwilligerswerk zoals je nu doet.
joyce2 schreef:Wat is er veel gebeurt in een paar jaar he Paan! Toen wij elkaar voor het eerst zagen, hadden we dit volgens mij nooit kunnen voorspellen... Maar goed, des te lekkerder als het straks (of ooit) financieel weer beter gaat!
Fading schreef:De rode kool uit de vriezer is ook aan te raden! Van Markant van de Emté
Jammie, veel beter dan potjes! En nog goedkoper ook!
Citaat:Budget uitje!
Kaarten slagharen voor 3,50 per persoon.
Kids t/m 3 jaar zijn gratis.
Open link:
http://www.slagharen.com/de/aktionscode
Site in het duits laten staan.
Bestel met code:
S14PAP300
Max 4 kaarten per persoon.
Kaarten worden via de mail verstuurd.