@kido, ja ook alles wat met iTunes te maken had, had ik verwijderd
cynthiar schreef:Werk het USB-stuurprogramma handmatig bij
Als een van de bovenstaande secties u doorverwijst naar deze sectie, hebt u al met de rechtermuisknop geklikt op een vermelding in Apparaatbeheer. Volg nu deze stappen:
Kies Stuurprogramma’s bijwerken.
Selecteer ‘Op mijn computer naar stuurprogramma’s zoeken’.
Selecteer "Ik wil kiezen uit een lijst met apparaatstuurprogramma's op mijn computer.”
Klik op de knop Bladeren. Als deze niet beschikbaar is, kiest u een apparaatcategorie zoals Mobiele telefoon of Opslagapparaat, indien deze opties voorkomen.
Klik op Volgende. Als het goed is, ziet u de knop Bladeren.
Klik op Bladeren en ga naar C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers.
Dubbelklik op het bestand usbaapl. Als u een 64-bits versie van Windows hebt, heet dit bestand ‘usbaapl64’. Als u hier ‘usbaapl64’ niet ziet of als er geen map Drivers is, zoekt u in C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers.
Klik in het venster Bladeren op Openen, klik op Volgende en klik op Voltooien.
Windows installeert het stuurprogramma. Klik op ‘Toch doorgaan’ als een bericht verschijnt waarin wordt gemeld dat de software die u installeert niet geslaagd is voor de Windows Logo-test. U kunt hulp krijgen bij andere veel voorkomende fouten en foutcodenummers in dit Microsoft-artikel.
Open iTunes om te controleren of iTunes uw apparaat herkent. Als dat niet het geval is, start u de Apple Mobile Device-service opnieuw.
Ik heb dit gedaan, maar bij het installeren ging er iets fout denk ik, na een uur was die nog bezig
dus maar afgesloten..
Maar goed, ik dacht net laat ik eens testen of dit probleem er ook is met mijn oude 5s (kapot moederbord, vandaar een andere), en iTunes herkende deze iPhone wel.
Vervolgens heb ik mijn andere 5s weer op mijn laptop aangesloten en om een of andere magische reden herkende iTunes deze telefoon nu ook weer
Probleem is dus opgelost, maar waar het aan lag is nogsteeds onbekend.