Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_SnowBall schreef:HoiHoi,
Omdat mijn telefoon aan het begeven is ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon. Het belangrijkste vind ik dat het een tijd mee gaat. Dus niet na een half jaar raar gaat doen. Ik doe er geen spelletjes op, alleen snapchat, Instagram, Facebook , YouTube en WhatsApp. Alleen social media dus. Ik maak ook graag foto's, dus een goede camera zou ook fijn zijn. Wat ook misschien handig is om te weten is dat ik best onhandig ben en dingen vaak laat vallen.Hier is misschien een glasplaatje als oplossing goed voor.
Oja budget is 200,-
Wat is een goede telefoon voor mij?
Quad schreef:Om een idee te krijgen, wat heb je zelf gezien? Topic staat vol met vergelijkbare eisen dus je zou voor jezelf al wel iets kunnen vinden.
_SnowBall schreef:Quad schreef:Om een idee te krijgen, wat heb je zelf gezien? Topic staat vol met vergelijkbare eisen dus je zou voor jezelf al wel iets kunnen vinden.
Ik had 3 telefoons in mijn hoofd. De Moto g 2015, Samsung Galaxy Grand Prime Value Edition en de Acer Liquid E700. Wat zouden jullie betreft mijn eisen de beste telefoon vinden? Het belangrijkste vind ik dat het een tijd mee gaat. Daar heb ik nu namelijk last van en dat vind ik zonde van mn geld.
jooproo schreef:_SnowBall schreef:Ik had 3 telefoons in mijn hoofd. De Moto g 2015, Samsung Galaxy Grand Prime Value Edition en de Acer Liquid E700. Wat zouden jullie betreft mijn eisen de beste telefoon vinden? Het belangrijkste vind ik dat het een tijd mee gaat. Daar heb ik nu namelijk last van en dat vind ik zonde van mn geld.
Ik zou voor de Motorola gaan! Heb de 2014 editie die erg goed bevalt!
In Nederland is de 2015-versie enkel te koop met 8gb opslagruimte en 1gb werkgeheugen. Beter wacht je even tot in Nederland de 16gb versie met 2 GB werkgeheugen beschikbaar is. Is toch iets meer op de toekomst gericht. (Deze versie is wel in bijvoorbeeld Frankrijk te koop, maar dan heb je verzendkosten van een 10tje ofzo).
DeEenhoorn schreef:daarbij wil ik het geheugen wel graag uitbreiden (standaard is 4GB, wil graag 16 GB)
DeEenhoorn schreef:Heb er niet zoveel verstand van helaas, zal het ook in de winkel nog wel vragen hoe en wat
Rebeccaa schreef:Apps kunnen vaak niet extern opgeslagen worden..
Deetjeeuh schreef:Ik ga zo eens uitgebreid een paar pagina's teruglezen, maar dat zal even duren.
Ik zit erover te twijfelen of ik een nieuwe telefoon wil aanschaffen ja of nee. Mijn budget is het liefste max €300,-, maar aan de andere kant heb ik wel 'eisen'.
De camera moet niet zo onwijs bagger zijn, maar hoeft ook weer niet net zo goed te zijn als die van de iPhone 6.Geheugen rond de 16gb gok ik, ik wil gewoon graag genoeg ruimte hebben. Verder iets dat fijn te besturen is, weinig tot geen problemen etc. En het liefst ook nog wel dat er fatsoenlijke hoesjes voor te krijgen zijn. Nu heb ik voor mijn telefoon geen een hoesje kunnen vinden.
Ik zat al een beetje te kijken (heel klein beetje maar) naar een Nokia Lumia. Ervaringen mee? En is windows een fijn besturingssysteem of totaal niet?