Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daihyo schreef:Ja maar je pony is jóuw luxe, daar hoeft hij niet aan mee te betalen toch? Dat hebben wij nooit meegenomen in de berekening, want die zijn van mij en dus mijn kosten.
Bij ons was het nettosalarissen, dat delen en wat er voor jezelf overblijft moet je maar kijken wat je er mee doet. Bij mij gaat het grootste deel inderdaad naar dingen als de paarden, telefoonabo, motor. Míjn luxe zeg maar.
Doubtless schreef:Ligt er ook een beetje aan hoe groot het verschil is en wat de gezinssituatie is.
Vanaf huis 2 zijn wij met de zakgeldmethode gaan werken. Alles op een hoop, daar de vaste lasten van betalen en beide krijgen hetzelfde bedrag aan zakgeld.
Lotte_Wessel schreef:Heel kenbaar hoor Felien! Hier dus de sleutel pas 1 maart en huren ook op het moment. Vanwege verbouwen enzo hopen we max 2 maanden te overlappen dus 1-2 maand dubbele lasten maar overal in spreadsheets budgetten zetten en hoeveel we nodig hebben en wat als dit en wat als dat. Duurt nog een ruime 6 maand maar dan ben je toch druk al bezig met hoe de dag eruit gaat zien. Afspraak met makelaar staat al rond 1 uur/ half 2 dus zit zelf al te denken van zo laat is het ons huis, zo laat kunnen we er door lopen. We zitten te denken om al een bed mee te nemen zodat we er de eerste nacht in ons huis kunnen slapen haha! Wel heel leuk! Maar komt wel veel bij kijken gelijk.
pillow schreef:Je kunt niet je huurhuis op dezelfde dag opzeggen alsdat je de sleutel van je nieuwe huis krijgt. Ik zou dat zeker een maand laten overlappen. Je moet je nieuwe huis eerst nog schoonmaken en ms wat klussen. Dan je spullen verhuizen en je huurhuis schoon opleveren.
pillow schreef:Je kunt niet je huurhuis op dezelfde dag opzeggen alsdat je de sleutel van je nieuwe huis krijgt. Ik zou dat zeker een maand laten overlappen. Je moet je nieuwe huis eerst nog schoonmaken en ms wat klussen. Dan je spullen verhuizen en je huurhuis schoon opleveren.