Had voor iets van 10 euro zaden uitgezocht, maar als ik voor totaal 25€ bestelde, scheelde het 5 euro verzendkosten.
Dat heb ik dus maar gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Zoveel moeite ik heb om kleding te kopen, zo groot is het gat in mijn hand als het gaat om leuke zaden voor de tuin![]()
Had voor iets van 10 euro zaden uitgezocht, maar als ik voor totaal 25€ bestelde, scheelde het 5 euro verzendkosten.
Dat heb ik dus maar gedaan
PSvanLot schreef:shocking dat dat gebeurd.Duurder bij afrekenen etc nooit last van gehad gelukkig.
Fitzroy schreef:Ik ben dol op blauwe bessen in de Griekse yoghurt, dus die neem ik altijd wel. Ik doe tegenwoordig boodschappen bij de Lidl en hoewel me dat prima bevalt, mis ik wel het kant-en-klare fruit van Appie. Zo ligt er nu al twee weken een mango in de groentela. Bij AH nam ik dan gesneden mango.
Ben benieuwd, Faelynn, of de scooter je gaat bevallen.
Purny, wat heerlijk dat je weer naar de USA gaat. En idd, goedkoop ticket. Met welke maatschappij vlieg je?
Overigens mag je voor 400,- goederen mee naar huis nemen, zonder invoerrechten. Zijn nog best wat spijkerbroeken.
Chubby schreef:Hier drinken we wel andere dingen naast kraanwater. Ik drink overdag het liefst bruiswater, gewoon van kraanwater in de sodastream. Soms met een schijfje citroen er in. Daarnaast start ik mijn dag meestal met een beker volle chocolademelk. Ik lust geen koffie en dit is mijn starter haha. Mijn kinderen drinken op school kraanwater (ze hebben een rvs bidon daarvoor). Uit school is er dan een glas ijsthee of fris of limonade. s Avonds drinken we thee en als alle kinders slapen trakteer ik mezelf op een glas fris of heel soms iets alcoholisch.