Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Kohtje wij hebben zelf maanden op camping gewoond in een minicaravan en voortent. Daarna hier nog tijdje in caravan op de oprit. Ook wij hebben echt best een tijd wat verdwaasd in het huis gezeten eenmaal ingericht. Geef het een tijd maar besef wel dat je in een totaal andere regio en mentaliteit bent gaan wonen. Als het echt niet wil kun je altijd nog terugverhuizen.
Berdien schreef:Hopelijk vind je snel je draai in je nieuwe woning. Kan me voorstellen dat dit allesbehalve fijn is.
Zoals het er nu uit ziet... en ik moet er nog een nachtje over slapenmaar dan kan het maar zo zijn dat ik morgen een huis heb gekocht
![]()
![]()
![]()
Berdien schreef:Heftige beslissing kohtje! Ik zou het ook nog even aankijken. Te koop zetten kun je alsnog snel genoeg doen.
Hier zou ik gisteren antwoord krijgen van de makelaar. Niet dus. Vandaag is er in het huis nog een bezichtiging. Vermoed een spelletje, eentje die ik níet mee ga spelen. Sterker nog, als ik voor vijf uur nog geen antwoord heb trek ik me terug. Je wilt je woning verkopen of niet. Zo arrogant ben ik dan wel weer als koper, óók in deze woningmarkt.
joyce_eddy schreef:Die gok blijft altijd op deze gekke woning markt.. Ik zou vandaag gewoon eerst de andere gaan kijken en naar je gevoel kijken. 2e keer kijk je vaak Anders naar de woning.. Misschien goed iemand mee te nemen die staat we verder af.
Probeer de woning ban gister even weg te denken en ga open naar de andere 3 huizen. Neem pen en papier mee en schrijf wat dingetjes op.. Anders zit je later, was dan nu bij huis 1 of bij het derde huis..
Gowlan schreef:joyce_eddy schreef:Die gok blijft altijd op deze gekke woning markt.. Ik zou vandaag gewoon eerst de andere gaan kijken en naar je gevoel kijken. 2e keer kijk je vaak Anders naar de woning.. Misschien goed iemand mee te nemen die staat we verder af.
Probeer de woning ban gister even weg te denken en ga open naar de andere 3 huizen. Neem pen en papier mee en schrijf wat dingetjes op.. Anders zit je later, was dan nu bij huis 1 of bij het derde huis..
Ik heb ook iemand meegenomen die er vanaf staat, mijn stiefpaps.
Die is eigenlijk altijd heel kritisch over vanalles, zeker wat kopen betreft.
En hij heeft eigenlijk pas gezegd wat hij van de woning vond nadat hij onze reacties gepijld had.
Gelukkig heeft hij door ervaringen ook kritische vragen kunnen stellen aan de makelaar, dus dat heeft voor ons enorm geholpen als soort ondersteuning.
Hij was er ook erg positief over, en gaat vanmiddag ook mee naar de andere bezichtigingen en mijn mams gaat vandaag ook mee.
In ieder geval proberen we vanmiddag weer lekker open minded naar de bezichtigingen te gaan en niet te veel aan het huis van gister te denken haha.