Momenteel heb ik deze hangen, weer eens wat anders...

Komt bij betaalbarekunst.nl vandaan
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kosseh schreef:Sinds een weekje heb ik gordijnen. Nu die hangen stoort het mij ineens wel dat het boven de bank zo leeg is. De lamp bij het gordijn moet nog vervangen worden, deze in nu tijdelijk.
Maar ik weet niet zo goed wat ik er wil. Hebben jullie ideeën wat mooi zou staan?
Op de muur zit Sigma/Histor Intuitive, de bank is grijs leer, gordijen zijn mosgroen net zoals de stoelen van de eettafel, verder heb ik rafels en kasten van oud Teak.
Ik ben niet van opvallende dingen, maar zou een schilderij wel mooi vinden.
Ook zat ik te denken aan een site table achter de bank, zodat daar iets op kan ipv ophangen.
Waar zouden jullie voor gaan?
[ Afbeelding ]
Hhilde schreef:Wij hebben een schuifdeur en met huisdieren is het inderdaad onhandig. De honden schuiven de deur open wanneer hen dat uitkomtOok met kou/warmte/geluid binnen of juist buiten houden is het niet ideaal. Het is wél heel ruimtebesparend en ik vind het leuk staan. Al denk ik dat wij uiteindelijk weer voor een normale deur gaan.
DubbelFun schreef:Een simpel haakje kan een schuifdeur natuurlijk goed dicht houden, maar dat is met volle handen dan weer onhandig.
Tussen een kamer en een gang bijv. zou ik het nooit willen idd vanwege de altijd aanwezige tochtkieren, maar als kastdeur is het wel leuk.
Hhilde schreef:Klopt, maar het betreft hier een kastdeurHet nadeel van een haakje is dat het niet werkt als je met meerdere mensen in huis woont
DubbelFun schreef:Hhilde schreef:Klopt, maar het betreft hier een kastdeurHet nadeel van een haakje is dat het niet werkt als je met meerdere mensen in huis woont
Persoonlijk vind ik die metalen deuren met veel glas niet mooi, maar ook de kieren die je daarin hebt... dan ben je haast wel verplicht om alle ruimtes even warm te stoken.