Prairy, drastische maatregelen haha. Maar als 3x nadenken of je iets écht nodig hebt niet werkt, wel een goed idee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Let op dat je die broeken daar een keertje draagt en door de wasmachine gooit, anders betaal je alsnog een pak aan importkosten terug op schiphol.
purny schreef:tamary schreef:Let op dat je die broeken daar een keertje draagt en door de wasmachine gooit, anders betaal je alsnog een pak aan importkosten terug op schiphol.
Prijskaartjes gaan eraf en ik ga ze een dagje dragen.
En ik ga ook nog boodschappen doen daar... allemaal dingen halen die ze hier niet hebben
PSvanLot schreef:Haha inderdaad, dat zou mooi zijn als je dan voor 5 jaar broeken inslaat.
Zojuist de boodschappen voor volgende week besteld. Heel veel in de dv liggen dus ik kan redelijk goedkoop uit! Heerlijk. Houd echt boodschappengeld over deze maand. Denk zo rond de €25,-. Daar gaan we lekker Chinees van halen zondag.
PSvanLot schreef:Ga je niet opnieuw een bundel afsluiten? Ik zal eens kijken hoe lang de mijne nog loopt.
A ik zie tot 28 juni.
purny schreef:PSvanLot schreef:Ga je niet opnieuw een bundel afsluiten? Ik zal eens kijken hoe lang de mijne nog loopt.
A ik zie tot 28 juni.
Nee, want ik was het een beetje zat om elke week te wachten.
Ik ben vandeweek wel in gesprek geweest met werk omdat ik contractverhoging wil.
Komt dat er door heen dan neem ik wel denk ik weer een nieuwe bundel.
Samantha_ schreef:Leuk reisje in het vooruitzicht purny!
Ik ben ook fan van online boodschappen.
In de winkel kan ik heel veel niet vinden of is het op. En etiketten lezen is digitaal ook makkelijker.
Geen impuls aankopen maar alleen wat ik nodig heb.
Ook sorteren op goedkoopste vind ik ideaal, in de winkel moet je meer zoeken.
Ik heb nu nog heel veel voorraad, appie is afgelopen zondag geweest. Ik probeer een weekje niks te kopen om voorraad op te maken.