Dankjewel :D Nu nog een voortuindrama, ik ben zoooo geen tuinmens XD
Kentaro
Geplaatst: 05-03-14 20:28
Dan zou ik voor een makkelijke tuin kiezen, met bijvoorbeeld tegels, houten vlonder en grind! Heb je toch afwisseling en super makkelijk bijhouden (leuke bakken erop met kleurijke plantjes/bloementjes)
Ja dat was ook mijn bedoeling. Eerst maar eens binnen en achterthuis doen. Achter het huis zeg maar tussen achterdeur en schuur wil ik een afdak over de volle breedte van het huis. Maar dan eerst opnieuw bestraten. En een stukje gras voor mn knijnen (die ik nog niet heb ) En een verhoogde bloembak voor mn groente en fruit, omdat ik niet op mn knie@en kan liggen onkruid trekken.
Nee officieel mijn 2e maar heb ook nog een half jaar bij mn vriend "gelogeerd". Ik heb al eerder een hoekwoning gehad met nog veel meer tuin. Ben wel blij met deze minder tuin om te onderhouden
Ja vind ik nog wel te doen, bij de action/xenos/ikea zijn ze natuurlijk 10x goedkoper maar dan heb je geen originele ik ben nog bereid dit er voor te betalen
Lieve mensjes... Ik zoek een tuin topic waar ze mijn planten kunnen identifiseren. Er staat vanalles maar ik vind het zonde om alles zomaar weg te gooien..
Ik heb er gepost hopelijk weet iemand wat ik nou in mijn tuin heb XD
meikemarieke
Geplaatst: 06-03-14 15:48
Leuk huis Branka, lekker licht!
Inge_83
Geplaatst: 06-03-14 21:22
Karin1985, jouw zolder is behoorlijk opgeknapt. Netjes!
Branka16 en Kim_89, gefeliciteerd!
Ik heb wat geknutseld om te lente in huis te halen. Het resultaat:
Kim_89
Geplaatst: 06-03-14 21:33
Wat vrolijk! Leuk hoor Lekker lente-achtig!
Ik ben vandaag aan de slag gegaan in ons nieuwe huis. Van felgroen naar alles witten zodat de ondergrond licht is voor de kleuren die ik erop wil (beige en petrol). Wat een hels karwei met al die hoekjes, plintjes, verwarmingen, raamkozijnen..
branka16
Geplaatst: 06-03-14 21:38
Hier ook druk bezig... Dit zijn mn broers
Inge_83
Geplaatst: 06-03-14 21:41
Ohh, ik krijg flashbacks... Toen ik dit huis kreeg zat er appeltjes groen op de wanden beneden. En boven iets tussen bordeaux en paars, douche fel geel, en toilet kobalt blauw. Ik wilde het een lichte kleur oranje hebben, en een paar stukken fel oranje, en heb sommige stukken 4x moeten verven. Toen ik 3 jaar geleden van oranje naar paars (in de woonkamer) ging heb ik de felle stukken zelfs 5x moeten doen. Daarom heb ik de rest van de benedenverdieping toen maar wit geverfd ipv weer een felle kleur (voor als ik weer eens wil veranderen van stijl). Sterkte met schilderen.
Ik dacht vandaag lekker bij de Ikea te gaan shoppen voor wat accessoires. Na 10min telefoon dat de hond van mijn ouders was ontsnapt. Dus "snel" terug naar huis (toch 20, 30min rijden) hond kunnen vangen en mijn hond was gelukkig thuis gebleven en niet mee op verkenning Maar dus niets kunnen kopen.. Had wel in een andere winkel ervoor wat kleine dingetjes gekocht, vooral heel blij met een spreuk voor de slaapkamer