xx_Lyzet schreef:Wie heeft het over een samsung van 150 euro? En creapy toestellen zoals? Dan kan je into iphone zijn. Maar je loopt samsung wel erg af te kraken zeg... bah!
Als je kan lezen, zie je dat ik Samsung juist niet afkraak.
Heel veel mensen vergelijken de goedkope modellen van Samsung met een iPhone en dat kan je gewoon niet vergelijken, omdat die telefoons gewoon voor een hele andere doelgroep zijn. Apple produceert alleen hele dure, kwalitatief goede telefoons. Samsung produceert ook goedkopere/minder kwalitatief goede telefoons, maar daarnaast ook hele goede teldfoons die net zo goed (of misschien zelfs beter) zijn dan iPhones. Telefoons als de galaxy 4, 5 of 6 doen namelijk echt niet onder voor iPhones. Maar- daar betaal je dan ook weer veel geld voor, net als een iPhone. Ik denk dat jij mijn berichtje echt totaal verkeerd begrepen hebt net. Als je Samsung en Apple gaat vergelijken moet je dit wel doen met de goede toestellen van Samsung, dat bedoelde ik.
Ik ben overigens niet into iPhone, heb jarenlang Samsung gehad en vind mijn iPhone niet perse prettiger dan m'n oude samsungs.
Edit: ik snap niet waarom ik mezelf verdedig want m'n vorige berichtje was ook al vrij duidelijk
ik heb echt serieus nergens Samsung afgekraakt en ga juist in tegen de Apple hype, maar lees lekker wat je lezen wil
))