noviceh schreef:Ik zou sowieso het toilet apart doen
Ik zat daar ook al aan te denken, maar weet niet of ze de machines in de badkamer wil?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angelaa2 schreef:noviceh schreef:Ik zou sowieso het toilet apart doen
Ik zat daar ook al aan te denken, maar weet niet of ze de machines in de badkamer wil?
noviceh schreef:Ik zou sowieso het toilet apart doen
Angelaa2 schreef:Ik zat daar ook al aan te denken, maar weet niet of ze de machines in de badkamer wil?
Varenka schreef:Ik zou de douche plaatsen tegen de wand van de wasruimte, en dan 2 wandjes plaatsen, naast de deur en naast het toilet. Anders is de badkamer altijd nat voor de ingang als je doucht!
Misschien ook de wc een kwartslag draaien, en naast het bad plaatsen. Dan kijk je niet in de spiegel van het badmeubel als je op het toilet zit.
Kan de deur naar de badkamer nog iets naar rechts? Dan heb je naast het badmeubel ruimte voor een handdoekenrek en/of wasbox?
Malenka schreef:Die hoeven daarvoor de badkamer niet eens in.
Als de wc en douche van plek wisselen kan de badkamer kleiner worden. De wasbak/het meubel moet dan alleen wel ook wat kleiner.
Ik denk persoonlijk dat die 'opoffering' het waard is.
[ Afbeelding ]
In dit tekeningetje heb ik de douche naar rechtsboven gezet met een glaswand oid er tussen maar dat zou ik niet perse zo doen.
Ik ga het nu alleen niet meer aanpassen in de tekening.
_Lorette_ schreef:Ik ben ook team toilet in de badkamer. Zeker als er elders nog een apart toilet is.
Mocht je hondsberoerd zijn en boven de pot hangen, dan is het fijn dat je je in dezelfde ruimte kunt opfrissen. Na een paar keer buikgriep met het gezin ben ik daar heilig van overtuigd.Heel persoonlijk, natuurlijk!
Mri schreef:Mijn man heeft de gewoonte om smorgens uitgebreid te gaan zitten poepen. Heel fijn (not) als toilet en douche tegenover elkaar zitten.
En als hij net "heeft gezeten" ga ik ook niet voor de lol staan douchen zeg maar
Tis dat de badkamer "te goed is" om te slopen. Anders had die veel kleiner geworden en een toilet apart
Mri schreef:Mijn man heeft de gewoonte om smorgens uitgebreid te gaan zitten poepen. Heel fijn (not) als toilet en douche tegenover elkaar zitten.
En als hij net "heeft gezeten" ga ik ook niet voor de lol staan douchen zeg maar
Tis dat de badkamer "te goed is" om te slopen. Anders had die veel kleiner geworden en een toilet apart