Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel1 schreef:Nou, die in Haarlem werd anders wel per nacht verhuurd als sekshol
Suzanne F. schreef:SusanH schreef:Willen blijkbaar toch niet veel mensen in die airfryer wonen dat hij al zo lang te koop staat. Het blijft een lelijk ding.
Niet veel mensen hebben ook 2,3 miljoen euro te besteden voor een huis.
En als je dat wel hebt, ga je dan in de airfryer wonen? Ik niet in ieder geval.
fohadie schreef:Liezel1 schreef:Nou, die in Haarlem werd anders wel per nacht verhuurd als sekshol
Dan weet je meer dan ik. Bij mijn weten verhuurde Willemijn het huis aan mensen die eens wat anders wilden dan een standaard B&B of hotel. Helaas had ze de juiste vergunning er niet voor en daardoor mocht het niet meer verhuurd worden. Dus hoe kom je erbij dat het een sekshol was? Van horen zeggen of ken jij Willemijn ook?
Ibbel schreef:idinn schreef:Heeft de kunst iig een functie gehad ook. Merk je toch niks van als je het koopt
Niets van merken? Het wordt toch inclusief bed etc verkocht?
Ik denk dat een bed waar half Haarlem en omstreken op rond heeft liggen wippen z'n gebruikssporen echt wel heeft.
Ibbel schreef:idinn schreef:Heeft de kunst iig een functie gehad ook. Merk je toch niks van als je het koopt
Niets van merken? Het wordt toch inclusief bed etc verkocht?
Ik denk dat een bed waar half Haarlem en omstreken op rond heeft liggen wippen z'n gebruikssporen echt wel heeft.