ik heb me nog steeds in kunnen houden "jeej willpower" (uhuh, willpower...van het weekend wel een zak gele mm's gesneuveld...die kunnen stiekem ook als paasei door )
Ik kon vandaag ook de verleiding niet weerstaan om een zak eitjes te kopen. Die staan me nu aan te kijken vanaf de salontafel
Ja ik denk dat je makkelijk al de lente in je salon kan brengen!
liiza
Geplaatst: 04-03-14 20:09
€225,- Vind ik echt goedkoop!
Loods 5 vind ik ook geweldig, helaas heb ik niet zoveel geld..
Die SMEG koelkasten Die wil ik zo graag in het gebroken wit..
Ik wil wel graag een andere koelkast, wij hebben echt een mini. Hij zit ook altijd stamp vol.
Ssssuus, ik zou inderdaad lekker voorjaarsbloeiers in huis halen
Gelukkig heb ik niks met paaseieren
karin1985
Geplaatst: 04-03-14 22:15
Hier ook even spammen. Is nog niet af, maar ik kan het niet laten. Moet nog een leuk gordijn uitzoeken en de stukloper moet nog van de vloer (we gaan de zoldertrap nog verven dus hij moet nog even blijven liggen)
Ik heb wat foto's ze zijn niet erg duidelijk, maar je kunt wel ongeveer zien hoe en wat. Ik ga foto's nu uploaden dus ff geduld en dan komen ze vanavond.
branka16
Geplaatst: 05-03-14 18:57
Bij deze de foto's..
Voorkant Achterkant Tuin Woonkamer Keuken Slaapkamer1 Slaapkamer2 Zelfde als 1 maar met stomme kast... Slaapkamer3
De badkamer, gang en overloop heb ik nog geen foto van gemaakt, dus die komt laterrr
Kentaro
Geplaatst: 05-03-14 20:00
Wat heerlijk, een hoekhuis! En wat lekker licht zo, met al die ramen! En zo'n stomme kast functioneerd hier heerlijk als extra bergruimte op zolder