Ik wil em graag es in het echt zien, maar dat is me toch wat te ver

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:PeerAppel schreef:Mijn vader heeft er al een tijdje een. Gehaald bij de Mediamarkt dus ik neem aan dat ze ook wel bij de Apple store zijn.
Ik denk dat je vader toch een andere heeft. Bij Mediamarkt zijn ze nergens op voorraad volgens de site en pas leverbaar vanaf volgende week.. en de SE is sowieso pas twee weken uit.
Sodera schreef:Ik heb sinds een tijdje volgens de app een ongelezen bericht maar die is er niet. Erger ik me ook mateloos aan. Alles al op gelezen enzo gedaan maar kom er niet vanaf
8nnemiek schreef:Ik heb hem gisteren bij de Mediamarkt in mijn handen gehad![]()
Ik kan echt niet wachten tot ik hem in huis heb!
Selfies maak ik echt nóóit, 's ochtends vroeg in de spiegel is meer dan genoeg![]()
Mooie is dat de SE ondanks dezelfde specs zelfs een stuk sneller is dan de 6s doordat het scherm kleiner is en het ding dus minder rekenkracht nodig heeft.
CoriienRN schreef:Sinds vorig jaar heb ik af en toe in een maand dat me data word opgesleurpt!
Tele2 aan de bel gehad zeiden ligt aan de update bij Apple.
Apple gebeld en die zeggen hij je provider zijn... Schiet lekker op!
Hebben er meer mensen last van?
Aria_zz schreef:Is bij jullie de safari kleur ook plots veranderd of heb ik per ongeluk een verkeerd knopje ingedrukt?
Telefoon was plots zo gister avond toen ik vlug nog op bokt wou en het tabblad scherm in safari opende.