Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Oke dankjewel! Ik zat nu bij een andere dynamische leverancier maar daar zou ik in eerste instantie veel minder gaan betalen dan ze nu ineens doorrekenen en ik kan het voorschot bedrag niet zelf aanpassen. Mij schatten ze ook steeds veel te hoog in. Dit klinkt goed, ANWB kwam er dus positief uit voor mij nu met hun voorstel.
EllyC schreef:Ik heb ook naar 2 andere dynamische aanbieders gekregen maar mijn gevoel kwam toch uit bij anwb. Mede hoe ze op voorhand de informatie verstrekken.
Bij de andere aanbieders had ik het idee dat ze van oorsprong zakelijke klanten hadden en de particulier er dan maar even bij deden. Maar vergeten waren dat ze dan echt wel andere informatie moeten verstrekken en andere tools moeten aanbieden zoals een overzichtelijke app.
Slmt9 schreef:Elisa2 schreef:Oke dankjewel! Ik zat nu bij een andere dynamische leverancier maar daar zou ik in eerste instantie veel minder gaan betalen dan ze nu ineens doorrekenen en ik kan het voorschot bedrag niet zelf aanpassen. Mij schatten ze ook steeds veel te hoog in. Dit klinkt goed, ANWB kwam er dus positief uit voor mij nu met hun voorstel.
Welke zit jij nu bij?
Elisa2 schreef:Suzanne F. schreef:Ik hoorde dat het aanbieden van vaste contracten samen gaat met bepaalde voorwaarden die het voortijdig opzeggen van die contracten moeilijk gaat maken. Dus hogere boetes als je voortijdig wilt overstappen.
Dat was toch altijd al zo? Bij mijn weten zat je voorheen gewoon minimaal een jaar aan een vast contract vast.
EllyC schreef:Ik heb ook naar 2 andere dynamische aanbieders gekregen maar mijn gevoel kwam toch uit bij anwb. Mede hoe ze op voorhand de informatie verstrekken.
Bij de andere aanbieders had ik het idee dat ze van oorsprong zakelijke klanten hadden en de particulier er dan maar even bij deden. Maar vergeten waren dat ze dan echt wel andere informatie moeten verstrekken en andere tools moeten aanbieden zoals een overzichtelijke app.
Elisa2 schreef:Dees schreef:Anwb levert op niveau inkoopprijs. Lijkt me dat geen enkele commerciële partij lager zal zitten in prijs.
BudgetEnergie koopt in per maand en kan daardoor nu relatief voordelig. Maar bij prijsstijgingen gaat de prijs ook daar vrij snel omhoog.
Ik moet nog zien of de "vaste contrachten nieuwe stijl" wel zo klantvriendelijk uitpakken. Zit heel veel lobby vanuit de energiereuzen achter, die hebben zonder twijfel vooral goed voor zichzelf gezorgd.
ANWB lijkt op dit moment een van de goedkoopste te zijn, wie hebben er ervaring met ANWB?
secricible schreef:. Hoewel ik die zekerheid nu ook wel fijn vindt en ook niet echt de ruimte heb om apparaten op specifieke tijden aan te zetten.
Ladygiroc schreef:Cer schreef:Ik zie hier meteen in de P1 app als de zon geschenen heeft..
In de opbrengst van zonnepanelen of..?
Steenbok12 schreef:Hier correctie van de fouten van oxxio van los vast gehad. Maar ze rekenen maar met 1 tarief verandering en ze zeggen dat ik van 1 december tot augustus 0.89 cent betaald heb. Echter kan ik mij toen herinneren dat ik eerst de prijs vab 0.89 per m3 had en daar direct een verhoging later op heb gehad nog voor 1 december en ging naar 1.43 per m3. Die mail zie ik natuurlijk niet. Ik weet nog dat ik in de stress schoot van de markt. Maar dat is niet mee genomen. Irritant. Want een vol jaar en dan 0.60 cent per m3 is nogal..
Lees ik het zo verkeerd? Kan die mail nergens terug vinden maar zie wel in m'n verbruiks over zichten vanaf 1 december al 1.43. En ook dat het los staat van leveringstarieven enzo. Dus die 1.43 is echt exclusief alles en had toch ook van 1 december tot augustus ook 0.89 moeten zijn maar is niet verrekend. Ze beweren dus van wel? Of lees ik zo verkeerd.
Dit is m'n tarief van verbruik vanaf 1 december tot 1 januari met 1.43 per m3 erin.
[ [url=m/VvglUN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de correctie mail die ik net kreeg waar die 1.43 nergens staat.. alleen die 0.89 cent die ze hadden moeten aanhouden maar dus niet hebben gedaan volgens bovenstaande? Of lees ik zo verkeerd.
[ [url=m/bWZ1KL.jpg]Afbeelding[/url] ]