PSvanLot schreef:Moet je auto weg Faelynn? Anders zou je ervoor kunnen kiezen te houden en veel minder te gebruiken.
Het moet niet, maar ook als ik hem laat staan kost die 80 euro per maand, dat is voor mij in de maand wel veel geld, ik gebruik hem al vrij weinig, rij er nu ongeveer 100 km per week mee denk ik, korte stukjes fiets ik allemaal al, maar naar werk is betreft afstand net te zwaar.
Ik krijg het wel bij elkaar, het is niet zo dat ik het niet kan betalen, maar nu mn paard verhuisd is heb ik daar best veel extra kosten aan en merk ik dat het wel erg krap is. Privé rijd ik vanwege de hoge benzineprijs eigenlijk al niet echt meer, en woon-werk verkeer kan ik eigenlijk wel af met een scooter, al is het niet het meest comfortabel vooral in de winter haha, het is eigenlijk zonde om daarvoor de auto aan te houden.
Het is mn eerste eigen auto en hij rijd als een zonnetje en is echt in top staat, dus ben er wel heel verdrietig om, als ik ooit weer wat terug moet kopen weet je nooit wat je krijgt natuurlijk en ben er gewoon best wel aan gehecht.
Maar hij is al verkocht.. Aan een bokker toevallig haha. Hoop maar dat ik de juiste keus gemaakt heb, tijd zal het leren. Vrijdag word hij opgehaald.
Dank voor de tips van de rolgordijnen alle, momenteel laat ik het even voor wat het is, nu is het ook juist wel lekker, wie weet als het balkon af is dat ik er wel een 2e hands parasol neer kan zetten oid, zal vast ook al veel schelen.