Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amethyst_ schreef:Ohhhh die tegels!!Kan je me vertellen waar jullie die weg hebben? De wandtegels? Echt geweldig.
Whupp schreef:Ik ben het helaas niet geworden... Ging er al een beetje vanuit, dus nu maar weer opzoek naar iets anders!
Caaroo schreef:Wauw Rinske! Wat een goede deal! Die tegels had ik gespot voor een eventuele badkamer, maar zo in de keuken vind ik ze misschien nog wel gaver
Ons bod is geaccepteerd!Ik kan het niet geloven! We hebben wel een spannend bod gedaan, dus ik durf pas echt te juichen als de taxatie goed uitpakt. We proberen die zo snel mogelijk plaats te laten vinden. Maar een klein feestje mag vast wel
Whupp schreef:Ik ben het helaas niet geworden... Ging er al een beetje vanuit, dus nu maar weer opzoek naar iets anders!
Sanne_Visser schreef:Whupp schreef:Ik ben het helaas niet geworden... Ging er al een beetje vanuit, dus nu maar weer opzoek naar iets anders!
Jammer! Komt vast wel een ander paleisje voorbij!
Wij vandaag (weer) een bod gedaan, spannend of dit huis wel gaat lukken.
Ben benieuwd, huis is van 1910. Ik houdt echt van die stijl en er zijn maar weinig zo.. fingers crossed
Caaroo schreef:Wauw Rinske! Wat een goede deal! Die tegels had ik gespot voor een eventuele badkamer, maar zo in de keuken vind ik ze misschien nog wel gaver
Ons bod is geaccepteerd!Ik kan het niet geloven! We hebben wel een spannend bod gedaan, dus ik durf pas echt te juichen als de taxatie goed uitpakt. We proberen die zo snel mogelijk plaats te laten vinden. Maar een klein feestje mag vast wel
Sanne_Visser schreef:Caaroo schreef:Wauw Rinske! Wat een goede deal! Die tegels had ik gespot voor een eventuele badkamer, maar zo in de keuken vind ik ze misschien nog wel gaver
Goed nieuws!
Wij moeten zeker tot maandag wachten (helaas) maar bod was niet afgeketst gelijk. Dus wie weet
bridgetF schreef:Sinds vorige week ons huis op Funda, sinds gisteren bezichtigingen. En we hadden vandaag een stel die was komen kijken. Ze hebben een bod gedaan en die hebben we geaccepteerd. Zij een fijn weekend en wij ook.
De rest heeft pech, die heeft de makelaar af moeten bellen.
bridgetF schreef:Sinds vorige week ons huis op Funda, sinds gisteren bezichtigingen. En we hadden vandaag een stel die was komen kijken. Ze hebben een bod gedaan en die hebben we geaccepteerd. Zij een fijn weekend en wij ook.
ChantalSmook schreef:bridgetF schreef:Sinds vorige week ons huis op Funda, sinds gisteren bezichtigingen. En we hadden vandaag een stel die was komen kijken. Ze hebben een bod gedaan en die hebben we geaccepteerd. Zij een fijn weekend en wij ook.
Wat ik afvraag, had je niet even willen afwachten naar andere biedingen. Ik kan mij voorstellen dat met overbiedingen het jullie ook extra op had kunnen leveren? Toch geld waar je niet voor hoeft te werken?