Er ligt zo'n 25km verderop wel duidelijk meer sneeuw dan hier.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zonnebloem18 schreef:Mijn man had strooidienst op het werk en mijn dochter moest mee omdat ik ook aan het werk ben. Had ze zomaar geluk en heeft iemand van het paardenteam haar even vermaakt terwijl papa aan het strooien was.
[ [url=m/BCqO3K.jpg]Afbeelding[/url] ]
zonnebloem18 schreef:Mijn man had strooidienst op het werk en mijn dochter moest mee omdat ik ook aan het werk ben. Had ze zomaar geluk en heeft iemand van het paardenteam haar even vermaakt terwijl papa aan het strooien was.
Mariska_28 schreef:zonnebloem18 schreef:Mijn man had strooidienst op het werk en mijn dochter moest mee omdat ik ook aan het werk ben. Had ze zomaar geluk en heeft iemand van het paardenteam haar even vermaakt terwijl papa aan het strooien was.
Jouw man werkt zo te zien op land van bartje? Lache, vriendin van mij (marieke) werkt daar bij het ponyteam.
Agossie schreef:Dit is toch geen sneeuw geweest... Dit is miezer... Sneeuw is een dik pak waarbij je, wanneer je er doorheen loopt, geen gewone grond meer ziet, dat het blijft knerpen onder je voeten, dat je er geen grassprieten meer doorheen ziet... Dit was niets...
Zucht...
Nu maar hopen dat er nog een periode gaat komen waarbij er écht sneeuw komt dat ook écht blijft liggen!