Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:In Boxtel ligt ook een prachtige bouwkavel te koop, maar lijkt me idd gigantisch duur uitpakken.
Joolien schreef:Wilde hier even op inhaken, bij selekthuis kun je al voor 2 ton een prachtig huis neerzetten(kan ook goedkoper, vanaf 147.500), dus als de grond niet te duur is, valt dat nog best mee![]()
Veel plezier bij de 2e bezichtiging
Tamara schreef:Spannend Djeenie! Veel plezier vast, ben benieuwd of het wat is!
Iemand hier ervaring met/kennis van een hypothecair bericht van het kadaster? Hebben de gegevens opgevraagd van ons droomhuis en er staan 2 bedragen op, met 2 verschillende data. Eentje in 1995 en eentje in 2013. Als het alleen de onderste, meest recente is, zou dat voor ons gunstig zijn. Als ze bij elkaar opgeteld moeten worden nietWillen sowieso ook met onze hypotheekadviseur overleggen maar voordat we bij hem een afspraak kunnen hebben zijn we misschien een week verder. Wie weet is er hier iemand die het weet...
Cayenne schreef:Wij gaan vandaag voor de tweede bezichtiging van ons droomhuis! Mijn ouders gaan deze keer ook mee. Die zien hopelijk wat meer dan wij. De vorige keer waren de ouders van mijn vriend mee.
Heeft iemand nog tips waar je goed op moet letten tijdens het bezichtigen?
Als het ook deze keer nog bevalt willen we volgende week laten keuren.
juval schreef:Tamara schreef:Spannend Djeenie! Veel plezier vast, ben benieuwd of het wat is!
Iemand hier ervaring met/kennis van een hypothecair bericht van het kadaster? Hebben de gegevens opgevraagd van ons droomhuis en er staan 2 bedragen op, met 2 verschillende data. Eentje in 1995 en eentje in 2013. Als het alleen de onderste, meest recente is, zou dat voor ons gunstig zijn. Als ze bij elkaar opgeteld moeten worden nietWillen sowieso ook met onze hypotheekadviseur overleggen maar voordat we bij hem een afspraak kunnen hebben zijn we misschien een week verder. Wie weet is er hier iemand die het weet...
volgens mij moet je de bedragen bij elkaar optellen.. als je de hypotheek aflost wordt het namelijk doorgehaald in het kadaster. dus als het er nog op staat zou dat betekenen dat de eigenaar vorig jaar nog een hypotheek (verhoging) op het huis heeft genomen.
je bedoelt voor jullie gunstig met het oog op jullie bieding?