Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samantha_ schreef:Hier is vandaag de wc verbouwing begonnen. Ik als control freak kan daar nooit zo heel goed tegen haha.
En het gaat alweer mis want de spullen zouden zaterdag komen, toen ik ging navragen hoe laat precies was het maandag of dinsdag.
En nu dus dinsdag, terwijl de aannemer al aan het slopen is.
Samantha_ schreef:O dat is wel heel lang zeg!
Ja klopt, maar slopen was hij met uurtje mee klaar. Zitten op de wand geen tegels en vloer word opgehoogd dus tegels blijven ook liggen.
Nu kan die morgen inbouw reservoir doen want die is er nog niet.
Ik werk nu bijna de hele week thuis maar dat kan volgende week niet, hoop dat ze zaterdag klaar zijn.
Varekaj schreef:Vriend en ik geven samen per geboorte van vrienden €50 als kraamcadeau. Dan zijn het wel mensen die we regelmatig zien of wel close mee zijn. Gezien de babyboom in onze vriendenkring begint het aardig op te tellenVorig jaar 3 kinderen tussen augustus en eind oktober, nu al 2 dit jaar en voor september komt er nog eentje bij. Dat is €300 op een jaar tijd naar geboortes bij anderen.
Dan nog een doopsel binnenkort, moet je ook weer wat voor storten/kopen.
En bij verjaardagen in de familie geven wij ook altijd als koppel ongeveer €100/jarige. Ben je zelf jarig, dan verwachten ze dat je ofwel zelf uitgebreid kookt ofwel mee uit eten neemt. Goddank is de familie niet zo groot. Maar als ik alles bij elkaar optel, dan komen we op jaarbasis toch aan ongeveer €1000 qua uitgaven daarvoor. En dat is en blijft toch een beste klap geld.