Stekjes zijn binnen

Sansevieria Moonshine

Hoya Krimson Queen

Hoya Carnosa Tricolor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
en daar ging het hier om.
en m'n plant doet het überhaupt nu eindelijk goed met allemaal nieuwe groei:
. Mooi plantje!
En maar knippen en stekken en knippen en stekken, heb nu echt een mooie plant ook!
. Groeit knap zo.
Die heeft er behoorlijk zin in zeg! Die nieuwe constructie ziet er wel goed uit, hopelijk ontsnapt ie er niet gelijk weer aan
Mijn banaan hier staat pal aan het raam op het zuiden, wel rustig opgebouwd maar daar doet ie het erg goed. Directe zon (mits rustig wennen) lijken ze zeer prettig te vinden.
De foto doet er geen recht aan maar hij is behoorlijk flink, zo'n 175 cm inclusief pot. Vermoed dat ie wel wat veel water heeft gehad in het TC, eerst maar goed laten drogen.

Veel nieuw blad. Volgens mij hadden meerdere uit dit topic er 1 en was het een half mysterie wat voor calathea/ctenanthe het zou zijn? Inmiddels ben ik per toeval op de soort 'calathea misto' gestuit en heb zo het vermoeden dat 'm moet zijn

Hun potje moet nog een beetje opgeleukd worden, ziet er nu nog saai uit.

Wat ga je in de pot doen als versiering Memories? Je planten zien er goed uit!
Droogt de aarde niet te snel uit in terracotta potten?
j
black_kelpie schreef:Knappe stekjes Air!![]()
Liekec, tof hé, zo makkelijk als dat spul stekt. Mijn allereerste via een Facebook-pagina geruilde stekje was een Chinees lantaarntjeEn maar knippen en stekken en knippen en stekken, heb nu echt een mooie plant ook!
Nou, ik heb een rekje voor aardappel geknutseld.. Nu wel een compleet hekwerk voor de tv hier, dus daar moet ik nog even wat op verzinnen![]()
[ [url=m/S0J8hO.jpg]Afbeelding[/url] ]

xIrlijn schreef:Mooie stekjes AirDroogt de aarde niet te snel uit in terracotta potten?
caro29 schreef:Misschien weet iemand het antwoord op mijn vraag. Ik heb een tijdje terug een paprika en tomatenPlant bij de Aldi gekocht. Geven deze planten 1x vruchten of meerdere keren. Alle paprika is nu op.
Het is voor het eerst dat ik zulke planten heb
caro29 schreef:Misschien weet iemand het antwoord op mijn vraag. Ik heb een tijdje terug een paprika en tomatenPlant bij de Aldi gekocht. Geven deze planten 1x vruchten of meerdere keren. Alle paprika is nu op.
Het is voor het eerst dat ik zulke planten heb
! Zag ook een heel creatief rekje voor een aardappel voorbij komen. Tof!
. Compleet verzopen en moest de binnenpot open knippen. Lekker in nieuwe grond nu en een veel grotere binnenpot!
vaasjes en potjes vooral van de Ikea
en ik heb grote planten laten staan, behalve een hele knappe epipremnun even later bij het tuincentrum naast de Ikea
Meisje bij de kassa zei ook al ohhh wat een mooie. Ik zeg ja ik vrees alleen dat hem binnen moet smokkelen
emilie schreef:Zo’n Chinees lantaarntje vind ik ook wel wat voor hier! Ik zal eens opzoek naar iemand in de buurt die een stekje kan maken!
Ik zie ook een schattige plantjeskraamafdeling!
Caro29, die planten geven in principe de hele zomer vruchten.
Memories, Inderdaad een marble queen hier. Heel blij mee!