Stekjes zijn binnen

Sansevieria Moonshine

Hoya Krimson Queen

Hoya Carnosa Tricolor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Knappe stekjes Air!![]()
Liekec, tof hé, zo makkelijk als dat spul stekt. Mijn allereerste via een Facebook-pagina geruilde stekje was een Chinees lantaarntjeEn maar knippen en stekken en knippen en stekken, heb nu echt een mooie plant ook!
Nou, ik heb een rekje voor aardappel geknutseld.. Nu wel een compleet hekwerk voor de tv hier, dus daar moet ik nog even wat op verzinnen![]()
[ [url=m/S0J8hO.jpg]Afbeelding[/url] ]
xIrlijn schreef:Mooie stekjes AirDroogt de aarde niet te snel uit in terracotta potten?
caro29 schreef:Misschien weet iemand het antwoord op mijn vraag. Ik heb een tijdje terug een paprika en tomatenPlant bij de Aldi gekocht. Geven deze planten 1x vruchten of meerdere keren. Alle paprika is nu op.
Het is voor het eerst dat ik zulke planten heb
caro29 schreef:Misschien weet iemand het antwoord op mijn vraag. Ik heb een tijdje terug een paprika en tomatenPlant bij de Aldi gekocht. Geven deze planten 1x vruchten of meerdere keren. Alle paprika is nu op.
Het is voor het eerst dat ik zulke planten heb
emilie schreef:Zo’n Chinees lantaarntje vind ik ook wel wat voor hier! Ik zal eens opzoek naar iemand in de buurt die een stekje kan maken!
Ik zie ook een schattige plantjeskraamafdeling!
Caro29, die planten geven in principe de hele zomer vruchten.
Memories, Inderdaad een marble queen hier. Heel blij mee!