Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:knabbelgirl schreef:
Als kookpannen heb ik Villeroy en Bosch, maar heb je wel pannelappen bij nodig, bakpannen heb ik allemaal van Tefal
Mijn ervaring tot nu toe is dat alle kookpannen waar je geen pannelappen nodig hebt, mindere kwaliteit heeft en snel wegslijt (vaak een plasticachtig iets dat toch zachtjes dunner wordt en smelt), bij mijn tefals heb je geen pannelappen nodig, maar ik weet niet wat voor types je zoekt (bak of kook)
Zoek nog van alles. Maar wel goed spul omdat ik er ook hobbymatig mee wil gaan koken..
Wil gerust investeren maar dan wel in degelijk materiaal
Janine1990 schreef:Sodera![]()
Knabbelgirl, dat is toch alleen bij pannen met Teflon?
Bonna schreef:Hebben jullie ideeën voor het wegwerken van de TV? Mijn vriend en ik zijn allebei geen TV kijkers en willen hem ook niet in het zicht hebben staan. Ik was op zoek naar afbeeldingen van inrichtingen waar de TV niet zichtbaar is, maar moeilijk.
Bonna schreef:Hebben jullie ideeën voor het wegwerken van de TV? Mijn vriend en ik zijn allebei geen TV kijkers en willen hem ook niet in het zicht hebben staan. Ik was op zoek naar afbeeldingen van inrichtingen waar de TV niet zichtbaar is, maar moeilijk.