Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 19:46

Ook daar? Ben dol op canei!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 19:47

Tot wanneer is dir actie?

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 19:49

joyce2 schreef:
Ook daar? Ben dol op canei!!

:j

Fading schreef:
Tot wanneer is dir actie?

Ik heb geen idee, maar zal vast niet heel lang meer duren gok ik zo.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 20:01

nee dat lijkt me ook niet :P
vandaag t&t code gekregen dus 2e doosje wijn a 3,95 is onderweg :D

Leuk die link met die groenten, heb hem bij favorieten gezet!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 20:15

Mocht je maar 1 per adres? ... Want ik wil ook wel canei! ;)

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 20:16

Sting schreef:
Mocht je maar 1 per adres? ... Want ik wil ook wel canei! ;)

Als je die andere code's gebruikt werkt het wel met hetzelfde adres.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 20:17

inderdaad, hier dus ook de tweede op hetzelfde adres :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 20:26

Dank dank dank!!! Die oranje Canei klinkt heerlijk en zeker voor dat prijsje, dus heb meteen 6 flessen besteld! En aangezien er al bij mensen in dit topic hun tweede doos onderweg is heb ik goede hoop dat het nu ook weer gaat werken :D

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 20:34

Die oranje klinkt juist niet zo lekker voor mij, maar heb bij de restanten wel een andere gevonden die goed klinkt. En hé, voor 4 euro voor 6 flessen kan het niet missen toch? :P

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:09

Jaaaa, ik heb ook weer besteld! Wat een alcoholisten zijn we hier zeg, haha

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:13

Gaat lekker met de bezuinigingen nu iedereen massaal hele wijnkelders vol besteld. :')

Hier deze week alles behalve bezuinigingen op de boodschappen. Ik krijg morgen een eter en ze wilde heel graag weer eens een kaasfondue. Vind ik zelf toch ook wel heel lekker, maar alleen aan kaas ben ik waarschijnlijk al een euro of 10 kwijt. Gelukkig kan het er sinds kort weer vanaf, dus ga er lekker van genieten. :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:15

_Tara_ schreef:
Ik heb net voor 2,74 6 flessen canei oranje edition besteld :oo Helemaal blij :D

Ik ga ook meteen kijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:16

AA topic nodig dames? :')

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:16

Ik twijfel nog over die 6 flessen.... Klinkt goed en kost niks, maar zóveel wijn drink ik nou ook weer niet. En heb nog 3 flessen van deze actie staan (+3 rode wijn), én nog een literfles van de appie, én nog 3 kleine flesjes.... Haha, ik denk er nog ff over na :P.

Had trouwens net brood gehaald. Wilde 2x zaanse snijder meergranen, maar alles was op (was actie, 2 euro voor 2 broden). Dus goedkoper 'voordeelbrood' oid gehaald. Ook meergranen, 1.09 per brood. Maar dan 2e brood halve prijs, en nog beiden een 35% korting sticker. Dus uiteindelijk 1.09 voor 2 broden betaald. Hoppa! Dat vind ik toch leuke koopjes :D.

@Chanen: dat zijn wel dure grapjes dan ja, maarja, een keer lekker eten mag ook toch ? :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:24

:(:)
takkie_muis schreef:
AA topic nodig dames? :')

Bijna wel, dit gaat de vierde doos worden hier :') hele kast staat al vol haha.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:30

Onze wijn was op, we hadden nog maar 1 fles wit en een fles rood staan. Nu zijn we niet zulke grote drinkers, maar mijn vriend moet zijn verjaardag nog vieren en we drinken op warme avonden graag een glaasje wijn in de tuin. Normaal halen we wijn van 2 a 3 euro de fles en af en toe halen we een fles van bijna 5 euro, omdat ik die zo lekker vind. Als je gaat omrekenen wat dat je dan kost en wat dit kost met die actie... Dan is dit een fikse besparing, waar we weer een heel tijdje mee vooruit kunnen!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:37

Daarom, wij kunnen weer even vooruit met onze 24 flessen straks.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:41

:')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:43

Grrrrr. Zuslief wilde ook graag 6 flessen Canei (is ander adres) dus ik haar helpen met de bestelling, ging allemaal goed tot we bij betalen kwamen en toen liep IDEAL vast. Kon met geen mogelijkheid meer de bestelling betalen. Geprobeerd nieuwe bestelling te plaatsen, maar dan begon hij te zeuren dat de code al gebruikt was. Account voor haar man, lukte wel, liep IDEAL weer vast, zelfde gezeur. Zelfde account andere code lukte ook niet ofzo. Account verwijderd en opnieuw gemaakt en weer gezeur over de code. Uiteindelijk lukte het dus wel met een nieuw aangemaakt account en nog niet gebruikte code, dan maar factuur gevraagd, maaaaaaaaaar na het afronden zie ik ineens dat hij inmiddels met al dat geklooi de gratis verzendkosten eraf heeft gehaald en dus 8 zoveel was ipv 2,74.
Nergens een link om die bestelling weer te annuleren ofzo. Dus nu maar een mailtje er achteraan gestuurd en het hele verhaal uitgelegd. Hoop wel dat ze het netjes op gaan lossen want zou een beetje zuur zijn als we nu doordat IDEAL vastliep uiteindelijk 5,95 extra moeten betalen. Oke, ik had beter op moeten letten, maar na 10 pogingen ofzo was mijn aandacht voor het bedrag gewoon even iets minder helaas. :(

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:46

Hier ook een storing met ideal. Had de eerste poging gedaan op mobiel. NA de foutmelding bij ideal kreeg ik ook de melding dat de code al gebruikt was.
Toen de laptop maar opgestart, en achteraf betalen aangeklikt!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:52

Ze doen helemaal niet moeilijk als het fout is gegaan met iDeal. Gewoon even mailen dat je hebt besteld, dat iDeal vastliep en dan sturen ze je de wijn z.s.m. toe en de factuur er achteraan.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:06

joyce2 schreef:
Ze doen helemaal niet moeilijk als het fout is gegaan met iDeal. Gewoon even mailen dat je hebt besteld, dat iDeal vastliep en dan sturen ze je de wijn z.s.m. toe en de factuur er achteraan.

Daar ben ik ook niet bang voor, maar ik ben bang dat ze de verzendkosten die ik nu per ongeluk er wel bij heb staan misschien niet meer af willen halen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:11

Jullie hebben toch meerdere keren geprobeerd te bestellen? Dan kunnen ze zo zien dat jullie in eerste instantie een factuur hadden zonder verzendkosten.

Edit: En daarbij heb je het recht om bestellingen, gedaan bij webshops, binnen 14 dagen (zonder opgaaf van reden) te annuleren. Ook als de bestelling nog niet is verzonden!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:18

joyce2 schreef:
Jullie hebben toch meerdere keren geprobeerd te bestellen? Dan kunnen ze zo zien dat jullie in eerste instantie een factuur hadden zonder verzendkosten.

Edit: En daarbij heb je het recht om bestellingen, gedaan bij webshops, binnen 14 dagen (zonder opgaaf van reden) te annuleren. Ook als de bestelling nog niet is verzonden!

Ik hoop inderdaad dat ze dat nog kunnen zien, omdat ik tussentijds het account een keer verwijderd heb en ik bang ben dat het daarna mis gegaan is.

Klopt van dat annuleren, dat weet ik inderdaad, maar was een beetje bang dat dat voor drank dan misschien weer niet geld om een of andere reden haha. Maar goed, tot nu toe doen ze blijkbaar alles voor een goede naam, dus ga er eigenlijk wel vanuit dat ze een positieve reactie zullen gaan geven.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:36

Te lang gewacht, 'mijn' wijn is op :P.