Eens even goed zoeken hoe ik dat moet fixen..Die schijven zijn we inderdaad mee bezig geweest. Wel grappig dat mn Mac wel de videos op de windowspartitie kan vinden en afspelen #bonus. Voor de backup ga ik het inderdaad anders doen.. thanks
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eens even goed zoeken hoe ik dat moet fixen..

Maar dan moet het wel lukken. Maak vrijwel nooit foto's. Moet wel goed komen denk ik
Dorus schreef:Ik heb mijn 4s-16g vervangen voor een 6-16g. Ging prima! Tot ik een pup kocht

MarJon schreef:Ik zit inderdaad ook te twijfelen tussen een 16GB of een 64GB. Vind het nog steeds jammer dat ze de 32GB eruit hebben gehaald, was een mooie tussenstap geweest.Dorus schreef:Ik heb mijn 4s-16g vervangen voor een 6-16g. Ging prima! Tot ik een pup kocht
Denk dat ik toch voor de 16GB ga, gelukkig is onze pup inmiddels al een beetje pup-af en meer een terrorhond geworden![]()

WillemYntJee schreef:Ik heb met abonnement genomen en dan telefoon er gratis bij, anders had t ook niet nu gekund hoor. Maar m'n 4 is inmiddels zo briek dat ik niet kan wachten tot m'n SE er is! Hij valt om de haverklap uit, kan eigenlijk alleen nog maar bellen alsmede aan de lader ligt..