yvetjes schreef:Heerlijk topic dit! Wij gaan volgend jaar verbouwen en zijn ook druk bezig met de mogelijke opties qua indeling en inrichting. Omdat we er niet uitkwamen hebben we toch maar een interieurarchitect / stylist ingehuurd. Vooral een werkplek in de kamer passen blijft "een ding".
Ik zag een discussie over rechte bank en rond kleed. Ik zou dit ook direct aanraden. Zo is niet alles zo vierkant, maar maak je het speelser en breek je de ruimte ook.
Maar ik heb ook nog een vraag, waarvan ik alleen niet weet of het hier goed past....
*Wie heeft er een goed idee voor onze keldervloer?*
We willen daar wat gamen, sporten en kleding etc opruimen. De ruimte is 35m2 (dus echt een flinke kamer, en woonruimte met 260 hoogte) en heeft een koekoek (hoog raam). Ik dacht zelf aan een soort van sportvloer of zo, zodat het minder galmt. Ook zou akoestische wandbekleding fijn zijn, maar om de kelder van die dure platen te geven....... Iemand een tip voor een andere optie / behang oid?
Wij hebben in de kelder (150m2) grotendeels keramische tegels en gestucte en geverfde muren. In bioscoop deel (dus geen galm gewenst) hebben we vloerbedekking liggen. Tegen de wanden met gekochte stof en latjes zelf 'wandplaten' gemaakt. Nu bezig met het plafond. Daar plakken we schuimplaten tegenaan, en we hebben eerst led/fiber draden gespannen, om er een sterrenhemel van te maken. Niet echt duidelijk op de foto te zetten maar: