Mossel schreef:Mijn pilea splash![]()
[ [url=m/iZuYXy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oooh cute, vooral in dat potje

PostNL is traag, nog geen stekjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:De bladeren staan (weer) fier overeind en dauwdruppels op de bladeren, heeft Lilly het dan naar d'r zin?
liekec schreef:Prachtig die aardappel! Moet je die water geven? En hoeveel?
Vraagje, ik krijg bij mijn arecapalm totaal niet die zwarte stipjes er af gekrast... Zijn dit ook de beestjes of alleen de uitwerpselen oid?
[ [url=m/MHnpIo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het wittige is wel weg, en hij staat nog steeds in de douche en krijgt elke dag spiritus verneveling.
liekec schreef:liekec schreef:Prachtig die aardappel! Moet je die water geven? En hoeveel?
Vraagje, ik krijg bij mijn arecapalm totaal niet die zwarte stipjes er af gekrast... Zijn dit ook de beestjes of alleen de uitwerpselen oid?
Het wittige is wel weg, en hij staat nog steeds in de douche en krijgt elke dag spiritus verneveling.
Had iemand hier nog een antwoord op? Zie echt totaal geen mogelijkheid om die zwarte puntjes er af te krijgen dus dan gaat ie de prullenbak in
xIrlijn schreef:liekec schreef:Had iemand hier nog een antwoord op? Zie echt totaal geen mogelijkheid om die zwarte puntjes er af te krijgen dus dan gaat ie de prullenbak in
Ik ga straks nog op de rest reageren, maar even snel hierop
Moet namelijk iets bekennen: de grotere goudpalmen van de intratuin hadden deze puntjes ookDe medewerker die ik sprak vond het normaal lijken.
Neemt niet weg dat ik die puntjes er gemakkelijk af krijg met een vochtig keukenpapiertje. In combinatie met de pluizige bolletjes die op mijn stammen zaten vertrouw ik het niet. Dus mijn palmen blijven buiten staan. Maar het kan misschien dus toch geen kwaad. Sorry voor het misschien onnodig paniekzaaien!
Ailill schreef:Ontherun, is Lilly echt zo groot?! Ze vond het ritje inderdaad behoorlijk spannend, duurde dan ook wel 7 hele minuten en in zo'n tijd kan het snel verkeerd gaan. De arme ziel![]()
Gut, het arme ding. Eerst verhuizen en de dag daarna gelijk op rantsoen! Zondag mag ze een regendansje doen
liekec schreef:liekec schreef:Prachtig die aardappel! Moet je die water geven? En hoeveel?
Had iemand hier nog een antwoord op? Zie echt totaal geen mogelijkheid om die zwarte puntjes er af te krijgen dus dan gaat ie de prullenbak in
Hanafubuki schreef:Je aardappel groeit te hard
Heeft de andere al sporen van groei?
xIrlijn schreef:Dat rekje
Hij lijkt al bijna een meter?