Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bedankt!
hypotheek adviseur gezegt dat ze bkr nog mag proberen maar dat wij nog jaar of langer wachten met verkopen en kopen. Het stress is het me niet waard. En alles kan net of net niet. Baal er ontzettend van maar voor nu even beste oplossing. Lekker verder sparen en hopen dat we over jaar de stap kunnen nemen.
Ik heb aankomende woensdag een eerste bezichtiging bij een nu nog onwijs lelijk appartement. Het lelijke zit 'm in de kleuren op de muren/deuren en de vloeren. (knalblauw en knalgeel
)

Cayenne schreef:Hier had de notaris vandaag per ongeluk een foutje gemaakt in de eindafrekening.
Dat viel positief uit voor ons (we mochten opeens 8100 euro minder betalen)
Helaas was de vreugde maar van korte duur
Gefeliciteerd Joosien en Beccy!

Was echt een hele toffe vent, deskundig en met veel kennis van de lokale markt. Erg te spreken over mijn huis (
) en hij verwacht een zeer snelle verkoop. Vooral omdat er momenteel geen vergelijkbare appartementen (90m2 in het zuiden van de stad) te koop zijn. Met een beetje geluk heb ik straks een overwaarde van minimaal € 25.000
Karin_deB schreef:Cayenne schreef:Hier had de notaris vandaag per ongeluk een foutje gemaakt in de eindafrekening.
Dat viel positief uit voor ons (we mochten opeens 8100 euro minder betalen)
Helaas was de vreugde maar van korte duur
Gefeliciteerd Joosien en Beccy!
Wauw dat was wel een duur foutje geweest
Wij hebben een huis op het oog waar we 2x zijn geweest, ook met verschillende mensen en een bouwmannetje.
Morgen gaan we een bod doen, spannend!!
Ze namen alle tijd voor ons, ook voor adviserende gesprekken, en toen we iets niet begrepen konden we diezelfde middag langskomen voor extra uitleg. Ook niet traag verder. Maar het is een soort franchise toch? Dus dan kan het best dat er grote verschillen tussen de kantoren zitten natuurlijk. Onze hypotheekadviseur zei ook dat er wel verschil zit bij de medewerkers in ervaring en kennis.