Woensdag heeft het best wat geregend en 's avonds ook, ik werd gisterenochtend vroeg wakker om te gaan werken, kijk ik naar buiten, dikke mist en ik kijk hoe koud het is -3! Alles was natuurlijk spekglad en vanmorgen het zelfde verhaal. Gelukkig waren de gewonen wegen goed te doen.
Hier is het nog droog. Wel koud nog met de wind! Als er nu regen valt hier dan weet ik zeker dat het heuuul glad wordt. Heeft hier nog niet echt gedooid.
Mooie foto trouwens!! Lijkt idd net of meneer/mevrouw reiger een geschoren buik heeft..
Hier ook alles blank inmiddels, blijf ook zo heerlijk staan op die bevroren grond!
gohya
Geplaatst: 22-01-16 18:52
Vond het heel erg koud vandaag,het lijkt wel sneeuwkoud.Regenkoud voelt echt anders aan. Het is hier nu een halve graad boven nul.
Rienn
Geplaatst: 22-01-16 18:52
Shirley schreef:
Een zwembad met ijsbodem...helemaal eng! Denk je dat het plasjes zijn, is het spekglad...
Heb ik 1 keer gehad met mijn paard, we liepen over het erf naar de andere binnenbaan, ik zat er op en dacht dat het mee viel... Totdat paard op een plas stapte die dus wel bevroren was.
Het was hier vanmorgen en nu nog steeds trouwens, totaal onverwachts, echt spekglad. In moest met de scooter naar werk en ipv een kwartier, heb ik er ruim een halfuur over gedaan om letterlijk naar stal te glibberen. Alle plassen zijn opgevroren en de bak is ook echt knetterhard, terwijl het gewoon 6 graden is..
tine10
Geplaatst: 23-01-16 09:38
Door het beetje regen is het nu spekglad in de wei (en nog steeds wit en hard). Dus helaas ponys op stal. Waar blijft die dooi? Of vorst of regen, maar niet allebei. ZUCHT