fokfanaat schreef:das wel netjes.
ik vind het wel veel geld voor enkel de bezichtigingen en onderhandelingen, maar kom er niet onderuit.
zelf de rondleidingen doen is hier geen optie.
Jammer dat dit geen optie is, wij hadden een makelaar die ons huis op de sites zette, zelf beschrijving, foto's en rondleidingen gedaan en dat vond ik echt super.
Was binnen no-time verkocht, dat ligt natuurlijk ook aan het typehuis en je vraagprijs, mensen stonden echt in de rij.
Wij zijn zelf jaren op zoek geweest en heel wat makelaars gezien, nu is mijn man technisch zeer goed onderlegd en ik kan wel leuk met mensen om gaan, bleek een gouden combinatie, die je bij veel makelaars nog moet vinden
en ik zou het altijd weer zo doen
.
Bij de boerderij was er ook een verkoopmakelaar, leek een ietwat wazige man, maar die heeft zich echt voor ons ingezet, die wilde eindelijk die boerderij wel eens verkopen, hahaha. Verkopers waren een aantal boeren die de boerderij met land geërfd hadden en die bv het geld ook echt niet nodig hadden, heel veel mensen hadden plannen met de boerderij, ook door de ligging (aan een natuurgebied, net buiten het centrum
), maar liep altijd stuk door de verkopers.