Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nielojram schreef:OleJon schreef:Inderdaad kinderen die dat bij elkaar zoeken, en veel worden er ziek of overlijden er aan.
En dat noemen ze dan "duurzaam"
De kinderen in de sweatshop waar jouw kleding vandaan komt hebben het gelukkig een stuk beter
OleJon schreef:Cer schreef:Ik hoorde daar laatst een zeer indrukwekkende en verschrikkelijke docu podcast over .. wat een ellende is die kobalt.. dat dat überhaupt nog verwerk wordt zo..
Inderdaad kinderen die dat bij elkaar zoeken, en veel worden er ziek of overlijden er aan.
En dat noemen ze dan "duurzaam"
Cer schreef:Huh? Dat heeft er toch niks mee te maken?
En je weet zeker dat OleJon bij sweatshops koopt ? én het is op de man ipv op t onderwerp…
Yv_ schreef:Jeetje Olejon, kun jij uberhaupt ergens een positieve kant van zien? Zou je niet gewoon lekker verhuizen naar een ander land, ipv een topic alleen maar met negativiteit te beladen? Er kan swrieus geen enkrl positief woord bij je vandaan komen lijkt wel![]()
Over die accu’s heb ik mijn vader ook weleens gehoord, hij kent het van familie in Zuid Afrika, daar doen ze het ook allemaal. Maarja, daar is ruimte, hier helaas niet.. als ik naar mijn situatie kijk, zou ik echt niet weten waar ik het kwijt zou moeten. Zelfde probleem met zo’n warmtepomp, of zelfs airco’s.. ik kan het niet kwijt aa de muren door het raamwerk, binnen geen kamers over en buiten hetzelfde probleem. Ik woom bg, maar de mensen kn flats/appartementen zullen denk ik tegen hetzelfde aanlopen? En iedereen vanuit de randstad naar het platteland verkassen geeft natuurlijk alleen maar verschuiving van het probleem. Soms gaan al die moderne dingen gewoon (net) niet. Hoewel ik het wel goed vknd dat het geopperd wordt.
Suzanne F. schreef:Maar wat kan je precies met 5 kWh? Kan je daar een auto mee opladen? Of hoelang je huis mee verwarmen?
Suzanne F. schreef:Maar wat kan je precies met 5 kWh? Kan je daar een auto mee opladen? Of hoelang je huis mee verwarmen?