Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Ik wil niet weten wat het doet met de prijzen van ziekenvervoer bijvoorbeeld. Dat wordt ook doorberekend naar de gebruiker en is nu al niet goedkoop.
Als ze voor Corona zo snel dingen erdoor konden drammen, waarom nu dan niet? Bang dat bedrijven niet meer aan onze landen willen leveren, omdat ze geen woekerprijzen meer kunnen vragen dan?
VanHuisUit schreef:Vrees dat het nog verder de lucht in gaat...
Zo offerte voor de leasefiets (e-bike) binnen... nu nog alles goed overdenken en dan beslissing nemen. Of dat ik ga leasen of toch kopen. Heeft hier iemand een leasefiets?
Ik zat al langer te denken aan het kopen van een e-bike maar de huidige benzine prijzen geven wel een extra motivatie...
Vandaag in ieder geval weer 25 km gefietst, naar centrum op en neer en naar het zwembad op en neer. Plus nog een uur gezwommen. Ben nu totall loss
paars schreef:Hoe werkt dat met de leaseauto van de zaak (groot bedrijf met veel leaseauto’s) met een tankpas eigenlijk? Draait de werkgever voor de hoge brandstofprijzen op of zit dat bij de leaseprijs in…iemand een idee?
paars schreef:Hoe werkt dat met de leaseauto van de zaak (groot bedrijf met veel leaseauto’s) met een tankpas eigenlijk? Draait de werkgever voor de hoge brandstofprijzen op of zit dat bij de leaseprijs in…iemand een idee?
VanHuisUit schreef:Ligt inderdaad aan het leasecontract. Maar als je een tankkaart hebt van je werkgever neem ik aan dat jij er in ieder geval persoonlijk voor nu dan geen 'last' van hebt. Je kunt leasen inclusief of exclusief brandstofkosten. Denk dat alle lease-maatschappijen in hun nieuwe contracten nu iets gaan opnemen over die kosten![]()
Ben voor wat goedkope cadeautjes vandaag maar even naar de Action gegaan... doe ik niet vaak maar ivm mijn familietripje komend weekend en de brandstofprijzen (familie woont in Groningen.... ik in Rotterdam...) heb ik zoiets van ik pak het wel leuk in enzo![]()
paars schreef:Best vaak leuke kleine cadeautjes idd bij de action.
Ik merk idd niets van de prijs aan de pomp, dat is nu wel extra fijn. Tank meestal niet op de duurste plekken langs de snelweg. Zo probeer ik er altijd al wel een beetje op te letten.