tessyke schreef:black_kelpie: Tja, ik kan alleen maar blij zijn als ik aardappel voorbij zie komen

Hij gaat zo hard!!
Ben je er al uit voor die timelapse?
Haha die wilde planten die altijd ineens in je kar springen, we kunnen er echt niets aan doen!
enne, als ik hem bij het bijlezen niet tegenkom verwacht ik nog een foto!

De timelapse gaat hem niet worden, hij past niet meer fatsoenlijk in beeld
Maar ik maak wel bijna elke dag foto's, dan kun je de idiote groei ook wel goed zien.
Orbi foto komt nog!
xIrlijn schreef:Black_kelpie: aardappel zit over een week tegen het plafond joh! Heb je al een hekje?

Wat goed dat je een orbi hebt gekocht

Ik zag mooie bij de intratuin voor 15 euro staan, dat is toch geen geld

Hoe groot zijn ze bij de Ikea te krijgen? En wat gaaf dat je zo'n mooie plant gewonnen hebt via FB!
Ga straks even een update post over mijn plantjes maken, heb gister namelijk vijf uur in de intratuin rondgelopen

Hij is nu 55 cm lang ongeveer, het is echt van de zotte
Het plantenrekje wordt vrijdag bezorgd!
Mijn IKEA Orbi was een tientje, alle Thea's zijn daar een tientje. Potmaat 19, ongeveer 85 cm hoog. Echt een heleboel plant voor dat geld!
5 uur??? Was je verdwaald?
Wel prachtige aanwinsten
Mooie kneusjes Tanya! Ik denk dat de meeste sites wat aan de duurdere kant zijn. Vaak ook wat aparte planten, en daar betaal je voor. Plantje.nl is qua prijzen volgens mij wel aardig. En inderdaad wat al gezegd is, Facebookgroepen in de gaten houden. Marktplaats staat ook nog wel eens wat op.
xDeena_ schreef:Black_kelpie: je aardappel gaat lekker zo te zien he, bijzonder plant vind ik het. Herkenbaar probleem dat van die planten die zo je winkelkar inspringen, heb er dit weekend ook weer last van gehad hahaha. Overigens gebeurt het ook online vaak, ineens zitten ze in het winkelwagentje en voor ik het doorheb ben ik af aan het rekenen.
Ja, stom is dat! Online gebeurt het me ook regelmatig, hoe dat toch kan
Prachtige zebrina heb je meegenomen!
Mooie collectie! En je hebt je eigen aardappel zo te zien, Beaucarnea recurvata is ook een caudex
Air schreef:Ik ben weer een beetje de fout ingegaan. Vind een stekje van de Hoya Carnosa Tricolor op marktplaats.. maar ja verzendkosten zijn dan in verhouding zo duur dus dan maar meer stekjes. Sansevieria Moonshine en Hoya Krimson Queen

Foei
Mooie aanwinsten in ieder geval. Ik heb een joekel van een Krimson Queen (en een kleine Krimson Princess), zijn zulke mooie planten
Tanya schreef:Ik ga Zondag wat stekjes ophalen bij iemand die in dezelfde woonplaats woont

Stel dat die dingen al helemaal wortels enzo hebben, dan zou ik ze gewoon zo in een pot kunnen zetten toch? Nog tips daarvoor? Het worden verschillende, ze heeft er heel veel dus ik ga rustig eens kijken.
Ligt er een beetje aan hoeveel wortels er al zijn aangemaakt. Ik geef soms stekken mee met een heel oerwoud eronder, die kunnen makkelijk opgepot worden. Soms staan ze net op water, dan zeg ik tegen degene die ze meeneemt dat ze nog een tijdje mogen staan.
Vandaag wat plantjes opnieuw opgepot en wat Begonia's gestekt. En natuurlijk een fotootje van Mr. Potato.

En een plaatje van een Kalanchoëtje in de binnentuin op mijn werk
Hij is ongeveer 1.80m