Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Nou, makelaar gesproken.
Die had gehoopt op een informeel overleg maar ik heb hem meteen verteld dat een overleg ook een overleg is. Geen mededeling met daarin: Wij krijgen het door de tijd niet voor elkaar dus dan weet je dat (ja, dit stond zo in de email).
Hij gaf aan dat het starttarief om het ding af te voeren maar 5 Euro is... Plus natuurlijk de huur van de aanhanger en de auto die een aanhanger mag trekken![]()
Ik heb aangegeven dat wij ons aan onze kant van de deal hebben gehouden dus nu is het de beurt van de verkopers. Als de tijd te kort is krijgen ze tien dagen extra afgestemd op onze agenda.
En dat gaat hij nu overleggen...
Selka schreef:Vanavond huis nummer 8. Ik selecteer streng online en dankzij huis 1 en 2 heb ik leren google mapsen, streetviewen, satellieten etc. etc. Maar zo vaak is er iets anders dan vermeld.
Zo stond ik bij een woning met mooie loods voor de paarden bleek dat er een cultuurbestemming op zat en de gemeente niet van plan was dit te wijzigen. Ding moest afgebroken worden als je geen toeristische attractie op je erf wilde. Tja dat stond nergens.... Heel vervelend dat sommige zaken achterwege worden gelaten. Ik ben namelijk toch echt niet meer geïnteresseerd dus heeft het mij en de makelaar onnodig tijd gekost.
Maar ik zoek dus een heel specifiek object voor de paarden MET vergunningen of de mogelijkheid dit aan te leggen. Daarbij moet het een fatsoenlijk huis zijn (niet zelf renoveren) en voldoende groot 200m2+. Dat is geen makkelijke opgaaf.
joyce_eddy schreef:Hanafubuki schreef:Ik ben weer een stapje nerveuzer
bah wat een ellende [***]!