Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannanasje schreef:joyce2 schreef:Serieus? Wat zeiden ze?
Ik heb inmiddels alle dozen wijn binnen en heb gister de mousserende witte wijn geproefd. Een erg fris en sprankelend wijntje, precies waar ik van hou, erg lekker!
Welke had jij Joyce? Ga ik eens kijken of die er nog zijn en of de code(s) nog werkt
C_arola schreef:Op de wijnen?
saroanda schreef:C_arola schreef:Op de wijnen?
Euuh volgens mij verkopen ze niet veel anders
http://www.google.nl/aclk?sa=l&ai=CTl91 ... D1&cad=rja
joyce2 schreef:Nee joh, dat is guerilla marketing! Een super ludieke actie verzinnen, waardoor je in 1 klap super veel aandacht krijgt. Mensen onthouden dat over het algemeen wel (ik bedoel, moet je kijken hoeveel mensen hier in het topic alleen al hebben besteld en er is nog steeds aandacht voor) en dat is natuurlijk goud waard voor een bedrijf!
En waarom zo goedkoop? Waarschijnlijk kunnen ze goede prijsafspraken maken met hun leverancier en voor een beetje marketingactie mag je vaak diep in de buidel tasten. Ze hadden hun budget ook uit kunnen geven aan een grote campagne op tv/radio/internet/magazines, maar zij kiezen ervoor om zoiets te doen. Ik vind het wel slim van ze hoor!