Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvankaxx schreef:Wat denken jullie dat beter is, de s4 of s5 mini? Wilde eigenlijk aan het eind vd zomer een nieuwe telefoon kopen, maar mediamarkt heeft nu een erg voordelige actie..
Delicia schreef:Yvankaxx schreef:Wat denken jullie dat beter is, de s4 of s5 mini? Wilde eigenlijk aan het eind vd zomer een nieuwe telefoon kopen, maar mediamarkt heeft nu een erg voordelige actie..
Mijn ma heeft de 4s mini, heeft ze pas bijna 1,5 en is echt heel sloom, heeft alleen standaard apps erop als whatsapp etc, en de batterij gaat heel snel leeg (terwijl ze er niet super veel mee doet) heeft ook het probleem dat die heet wordt bij energiebesparing, had namelijk 1 keer gedaan en toen werd die ontiegelijk warm.
zou eerder de 5s mini nemen, snel en niet extreem groot (ong even groot als de normale S3.) en in de dagen dat ik hem heb, heb ik met 100% ongeveer 3 dagen mee gedaan(is nu 4% maar oké
)
Dyonne schreef:Ik meld me hier ook maar even. Ik had voor tijdelijk een LG L40, maar die is niet meer. Nu gebruik ik mijn hele oude van daarvoor. Maar met een werkgeheugen van 512 heeft die het gewoon zwaar in deze tijd..
Sim-only, dus een telefoon tot 250 euro. Voor gebruik met normale apps. Voorkeur wel geheugenkaartje erin. Ik ben gewend aan Android, dus dat heeft de voorkeur. Redelijke foto's zou ik wel fijn vinden.
Deze spreekt mij wel aan: http://tweakers.net/pricewatch/395164/s ... blauw.html
batje schreef:Heeft iemand een tip voor een compacte smartphone? Ik wil eigenlijk graag de Sony Xperia compact Z3, maar dat durf ik niet ivm verhalen over gebarsten schermen. Ben geen Iphone fan en heb nu een Samsung S3 Mini, die vind ik vaak erg traag. Welke telefoon zouden jullie aanraden?