Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aniquegraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:19

Of misschien een update doen, weet niet of je dat al gedaan hebt..

Gianti

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:29

hup al gedaan :S

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 16:05

Ik heb ook besloten.
Ben uiteindelijk voor de iPhone 5c gegaan. Wat een geweldig ding tot nu toe.

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 18:34

Yvankaxx schreef:
Wat denken jullie dat beter is, de s4 of s5 mini? Wilde eigenlijk aan het eind vd zomer een nieuwe telefoon kopen, maar mediamarkt heeft nu een erg voordelige actie..

Mijn ma heeft de 4s mini, heeft ze pas bijna 1,5 en is echt heel sloom, heeft alleen standaard apps erop als whatsapp etc, en de batterij gaat heel snel leeg (terwijl ze er niet super veel mee doet) heeft ook het probleem dat die heet wordt bij energiebesparing, had namelijk 1 keer gedaan en toen werd die ontiegelijk warm.

zou eerder de 5s mini nemen, snel en niet extreem groot (ong even groot als de normale S3.) en in de dagen dat ik hem heb, heb ik met 100% ongeveer 3 dagen mee gedaan :) (is nu 4% maar oké :'))

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 18:42

98xsophiex98 schreef:
Ik heb ook besloten.
Ben uiteindelijk voor de iPhone 5c gegaan. Wat een geweldig ding tot nu toe.

8GB? :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 18:45

Delicia schreef:
Yvankaxx schreef:
Wat denken jullie dat beter is, de s4 of s5 mini? Wilde eigenlijk aan het eind vd zomer een nieuwe telefoon kopen, maar mediamarkt heeft nu een erg voordelige actie..

Mijn ma heeft de 4s mini, heeft ze pas bijna 1,5 en is echt heel sloom, heeft alleen standaard apps erop als whatsapp etc, en de batterij gaat heel snel leeg (terwijl ze er niet super veel mee doet) heeft ook het probleem dat die heet wordt bij energiebesparing, had namelijk 1 keer gedaan en toen werd die ontiegelijk warm.

zou eerder de 5s mini nemen, snel en niet extreem groot (ong even groot als de normale S3.) en in de dagen dat ik hem heb, heb ik met 100% ongeveer 3 dagen mee gedaan :) (is nu 4% maar oké :'))

Ze bedoelt volgens mij de gewone S4. En dan zou ik die nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 19:03

Ik zou ook de gewone S4 nemen, dan heb je in elk geval een 'volledige' telefoon.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 22:37

Ik meld me hier ook maar even. Ik had voor tijdelijk een LG L40, maar die is niet meer. Nu gebruik ik mijn hele oude van daarvoor. Maar met een werkgeheugen van 512 heeft die het gewoon zwaar in deze tijd..
Sim-only, dus een telefoon tot 250 euro. Voor gebruik met normale apps. Voorkeur wel geheugenkaartje erin. Ik ben gewend aan Android, dus dat heeft de voorkeur. Redelijke foto's zou ik wel fijn vinden.
Deze spreekt mij wel aan: http://tweakers.net/pricewatch/395164/s ... blauw.html

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 07:47

Dyonne schreef:
Ik meld me hier ook maar even. Ik had voor tijdelijk een LG L40, maar die is niet meer. Nu gebruik ik mijn hele oude van daarvoor. Maar met een werkgeheugen van 512 heeft die het gewoon zwaar in deze tijd..
Sim-only, dus een telefoon tot 250 euro. Voor gebruik met normale apps. Voorkeur wel geheugenkaartje erin. Ik ben gewend aan Android, dus dat heeft de voorkeur. Redelijke foto's zou ik wel fijn vinden.
Deze spreekt mij wel aan: http://tweakers.net/pricewatch/395164/s ... blauw.html

Galaxy S3. Prima telefoon. Heeft het bij mij 1,5 jaar volgehouden en toen kapot gegaan door laten vallen. :+

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 07:54

Is je sim only ook verlengbaar en welke provider?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 14:43

Ik heb net een iPhone 6 besteld. Ik wilde wachten op de 6S of de 7 maar helaas besloot mijn oude HTC om dood te gaan en ik heb gewoon écht een mobiel nodig. Met een beetje mazzel is hij vanavond nog binnen, yay Coolblue. *\o/*

x_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 14:45

Hallo! :)

Ik ben 18 en heb nog geen gsm, tijd om er een te kopen dus :D
Nu is de vraag: welke? Ik zoek eigenlijk een moderne gsm (niet zo'n prehistorische :+ ) maar er hoeven niet per sé Internet en apps op. Bestaan er zo'n gsm's?
Mijn budget is max. 100 euro.

Alvast bedankt!

Drogon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 14:52

Hoihoi,

ik heb ook een vraagje. Een tijdje terug is mijn Iphone 5C gestolen. Ik leef nu dus mobielloos, en raar genoeg bevalt me dat prima. Maar aangezien ik veel bij de paarden ben is het wel zo veilig om bereikbaar te zijn. Ook zit ik nog een jaar lang vast aan een abbonement waarbij ik 300gb per maand krijg. Beetje zonde dus om dat niet te gebruiken.

Nu zoek ik dus eigenlijk een goedkope mobiel, het liefst zelfs zonder touchscreen maar waar ik wel whatsapp op kan downloaden. Is dat mogelijk? Meer heb ik niet nodig. Ik wou eerst al een hele oude nokia pakken maar daar kan helaas geen whatsapp op..

Wie red mij? :P

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 15:12

300gb???
MB bedoel je denk ik?

Tazzey heb je de vandaag bezorgd optie gekozen?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 15:56

@Kido, yup ideaal!! :j

Drogon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 17:48

Kido schreef:
300gb???
MB bedoel je denk ik?

Tazzey heb je de vandaag bezorgd optie gekozen?

Ho sorry, ja bedoel ik inderdaad. :')

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 19:20

Heb na de iPhone 5s nu een 6
Super toestel .
Maar t formaat van de 5s was fijner ...
Met deze is t lastiger om met een hand vast te houden en te typen

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 19:58

Ik vind de 5s al te groot. Met mijn 4S kwam ik met 1 hand overal bij. Mijn vriend heeft de 5S en die kan ik niet meer met 1 hand bedienen dus die 6 gaat helemaal niet lukken maar ik moest toch een nieuw toestel hebben.
Ik snap niet dat ze die toestellen alleen voor van die bouwvakkers-klauwen maken. :D Kom ik aan met mijn kleine handjes. :')

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 20:09

Ik heb sinds 1,5 week de iphone 6 en hij bevalt toch wel erg goed ondanks de grote. Hij past alleen niet in mijn broekzak. Mijn broeken zijn daarvoor te strak. In een jaszak gaat wel goed. Maar met warm weer is het weer lastig. Dus nu maar een tas mee.
Maar berichten typen gaat wel weer fijner met het grote scherm.
Met een bookcase is hij fijner vast te houden vind ik.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 20:24

Kido schreef:
Is je sim only ook verlengbaar en welke provider?

Is in januari verlengd, T-mobile.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 20:50

Heeft iemand een tip voor een compacte smartphone? Ik wil eigenlijk graag de Sony Xperia compact Z3, maar dat durf ik niet ivm verhalen over gebarsten schermen. Ben geen Iphone fan en heb nu een Samsung S3 Mini, die vind ik vaak erg traag. Welke telefoon zouden jullie aanraden? :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 21:31

batje schreef:
Heeft iemand een tip voor een compacte smartphone? Ik wil eigenlijk graag de Sony Xperia compact Z3, maar dat durf ik niet ivm verhalen over gebarsten schermen. Ben geen Iphone fan en heb nu een Samsung S3 Mini, die vind ik vaak erg traag. Welke telefoon zouden jullie aanraden? :)

Ik heb een Sony Xperia Z3 compact en het is echt een aanrader. Meerdere mensen uit mijn omgeving hebben hem en ik heb nog niks gehoord over een gebarsten scherm.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 21:44

Ik had vroeger een sony ericsson en dat vond ik ook echt een topding, dus ik wil eigenlijk heel graag een Sony. Ben jij ook heel voorzichtig met je telefoon? Ik ben namelijk wel een beetje een kluns en heb ook 2 kinderen met grijpgrage handjes ;)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 21:48

Ik heb hem mee voor het sporten, naar de paarden, ehm, hij is al een keer gevallen van een muurtje. :o
Tot op zo'n zekere hoogte ben ik er voorzichtig mee. :Y)

Ik vind hem heel fijn in gebruik, heb zelfs de Iphone ervoor gelaten terwijl ik die heel graag wilde. Dus dit vind ik ook een topding!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 21:50

Goed te horen, dank je wel!