Gordijnen weet ik niet, als er wat achter blijft kan ik wel een gil geven en ze tegen verzendkosten opsturen! Vrees wel dat alles wat er hangt ernstig toe is aan een wasbeurt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Haha ik vrees dat alles weggehaald wordt maar ik had al diverse mensen die blij werden van de retro kasten idd!
Gordijnen weet ik niet, als er wat achter blijft kan ik wel een gil geven en ze tegen verzendkosten opsturen! Vrees wel dat alles wat er hangt ernstig toe is aan een wasbeurt
Mars schreef:Haha ik vrees dat alles weggehaald wordt maar ik had al diverse mensen die blij werden van de retro kasten idd!
PSvanLot schreef:Voor ons laatste dagje op vakantie, morgen terug naar de 'bouwval' en begint het echte leven weer haha.
Aankomende week:
- Randen stucwerk kitten.
- Plafond schilderen.
- Wanden schilderen.
- Kantoor behangen.
- Kantoor spullen kopen...
Daarna ga ik met een vriendin van ma/vr naar Valencia en in die week komen ze de vloer leggen! Wat zal het tof zijn als ik 2 september thuis kom! Dan is het nog wachten op het afwerken van water en elektra en dan wonen we weer in een echt huis...