Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:xPareltje schreef:De foto's staan op de vorige pagina.![]()
Planten zijn inderdaad heel erg leuk maar niet te vergeten dit is een donkere hoek met bijna geen licht (keuken en klein stukje woonkamer) Dus het moet wel tegen donker kunnen dan uiteraard.
Een goede nepplant is ook niet verkeerd.
xPareltje schreef:Met deze leuke plankjes kan je heel veel! Plantjes inderdaad (al eerder via pb aangeraden), foto’s in leuke lijstjes, canvas, klok, windlichtjes/waxinelichthouders, leuke beeldjes, vaasjes, potjes snoep, lamp, boeken, enz...Bij deze even de foto's.
[ [url=m/r1s8vM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3MdJYt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BcBlmH.jpg]Afbeelding[/url] ]
xPareltje schreef:De foto's staan op de vorige pagina.![]()
Planten zijn inderdaad heel erg leuk maar niet te vergeten dit is een donkere hoek met bijna geen licht (keuken en klein stukje woonkamer) Dus het moet wel tegen donker kunnen dan uiteraard.
Mloes schreef:Hoi, ik kom ook weer even binnenvallen. We zoeken een nieuwe salontafel, hebben nu twee hele kleintjes. Wat is een goede afmeting? Ik had een leuke gezien van 82x82cm, is dat groot genoeg? Stoor me nu gigantisch aan onze twee kleine tafeltjes nl, als we visite hebben en hapjesplank neerzetten is 1 vd 2 vol. Schaal met broodjes op de andere, en niemand kan z'n glas meer kwijt