Dus ook Dennis kwam er niet onderuit en kreeg planten van mij voor zijn verjaardag.

Ik heb voor het eerst planten via internet besteld en dat ging heel goed!

Later ben ik ook nog naar Lowgardens Nurserie geweest. Een kweker met veel bijzondere planten. Ik was er vorig jaar al en kon toen niks kopen. Maar nu wel!

Ook het graafwerk rond de heipalen begon. Voorbereidend werk voor het storten van de fundering! De paarden waren zo dapper dat ze op dag twee rustig naast het graafwerk stonden te eten. Ik denk dat ze straks niet snel meer ergens van opkijken.

Alles is ook netjes op hoogte gebracht. Wat ziet zo'n bouwplaats met zand er in er anders uit zeg!

We hadden gehoopt deze week de funderingsbalk te kunnen laten storten. Helaas lukt dat niet omdat is gebleken dat een van de heipalen niet stevig genoeg staat. Maandag gaan ze proberen dat op te lossen. Ik hoop heel hard dat het lukt en er geen extra palen bij moeten komen.
Ondertussen ga ik heerlijk elke dag zen de boel uitmesten en geniet ik van de aanwezigheid van de paarden. Roos onderzoekt alles en pakt zo veel mogelijk vast met haar mond. Gekke merrie.

En Nilay is zijn heerlijk rustige sprookjesachtige zelf.

Behalve als Roos een gekke bui heeft.