Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renee1991 schreef:tyleysmiley schreef:Ik lees je topic zo graag, want je schrijft geweldig, en dan die heerlijke foto's erbij, tis net alsof ik er midden in zit... Wat een topplek hebben jullie
Dat is pre-cies hoe ik het ook ervaar! Zou het bijna jammer vinden als dit topic over een paar jaar niet meer gevuld zou worden omdat alles 'klaar' (vooruit, klaar ben je nooit, maar toch) is. Het voelt net alsof ik jullie een beetje leer kennen of zo.
In eerste instantie was het helemaal niet m'n bedoeling om het topic zo in te vullen, maar het gebeurde vanzelf en ik vind het heel leuk om zo (beeldend
) te schrijven.. dus dan is het erg leuk om te horen dat het zo gewaardeerd wordt en wat het bij de lezers (jullie dus
) losmaakt. En grappig, ook wel logisch eigenlijk.. dat jullie het idee krijgen ons te leren kennen
Het is eigenlijk gewoon een kijkje in ons leven inderdaad
Maar het mooiste is; ik krijg ook het idee dat ik alles kán delen.. iedereen is zo lief en meedenkend, helemaal niet belerend of oordelend.. Dat maakt dat ik ook minder leuke dingen, of dingen die we fout hebben gedaan ofzo, durf te delen 
xXutopiaXx schreef:Dat is echt zo leuk om te horenIn eerste instantie was het helemaal niet m'n bedoeling om het topic zo in te vullen, maar het gebeurde vanzelf en ik vind het heel leuk om zo (beeldend
) te schrijven.. dus dan is het erg leuk om te horen dat het zo gewaardeerd wordt en wat het bij de lezers (jullie dus
) losmaakt. En grappig, ook wel logisch eigenlijk.. dat jullie het idee krijgen ons te leren kennen
Het is eigenlijk gewoon een kijkje in ons leven inderdaad
![]()
Maar het mooiste is; ik krijg ook het idee dat ik alles kán delen.. iedereen is zo lief en meedenkend, helemaal niet belerend of oordelend.. Dat maakt dat ik ook minder leuke dingen, of dingen die we fout hebben gedaan ofzo, durf te delen
Jullie zijn top
En wij hadden ook nooit gedacht zoiets te kunnen betalen hoor! Maar ineens kwam het toch op ons pad en ging het toch wel
Maar leuk om jullie op deze manier mee te laten genieten haha
Vind ik zelf ook wel 
Je mag ook wat eerder komen, kunnen we de rodeostier alvast testen zonder allemaal toeschouwers
Vind het echt fantastisch leuk
En het kost me zoveel moeite om niet alles te delen wat ik geregeld heb hahaha, dan is de verrassing weg

BarbaraNova schreef:Hey Natas, kom je zondag nog naar Rockanje ivm 4 x 4? Ik heb mijn tootje effe uitgetest....bruut!!! ook echt wat voor jou joh
Maar ik hoop vuuuurig dat ze het vaker gaan organiseren!!
Ooit als kind eens meegereden met zoiets, op het oude autostrand, en dat was zó tof.. laat staan als je dat met je eigen auto kan
Het begint nu wel écht herfst te worden en er schieten steeds meer paddenstoelen de grond uit overal. Vind dat wel zo'n leuk gezicht
Dus ben gewapend met m'n telefoon eens een rondje gaan lopen en geprobeerd wat leuke foto's te maken 

Ben ik toch altijd ook een beetje thuis haha

Wat zou ik dan graag een klein kaboutertje zijn en hier heerlijk overheen drentelen 

Ben ook geen paddenstoel-geleerde 

dus pakte hem even snel op met m'n handen, en toen 'poefte' ie uit elkaar 

niet héél mooi, maar wel grooott!!