superpony schreef:Myfairytale schreef:Sorry superpony, bedoelde het zeker niet verkeerd.
Ieder heeft zijn eigen eisen en wensen of voorkeuren.
Bij ons waren het sowieso wensen/voorkeuren, maar veel zaken waren ook wel een eis.
En wat jij ook al aangeeft;soms val je ergens voor.
Succes en veel plezier!
Is niet erg!
Ik vind zelf een huis kopen geen brood kopen en dat je echt goed moet blijven nadenken. de markt is lastig en heb steeds in mijn hoofd gehad, de plek en alles moet goed voelen en het huis kunnen we wel aanpakken.
Maar als dan steeds alles tegen je max budget aan zit, wordt het lastig om het aan te passen.
Ik ben verder qua luxe of grootte ook echt niet moeilijk.
Nieuwe huis heeft een lastige indeling, dus of we gaan direct verbouwen en dan wordt het heel grondig of we gaan even zitten en wennen en volgend jaar een caravan ernaast en beginnen.
Helemaal mee eens hoor! Wij hebben ook lang nagedacht wat we graag wilden. Wij hadden ook wensen en stiekem ook wel eisen. En tóch voor iets gevallen wat we niet helemaal in de planning hadden.

Maar voldoet wel aan de eisen, (nog) niet aan alle wensen. Maar zoals jij al zei: soms val je ergens voor.

Wij hebben wel heel erg geluk met ons budget.

Spannend hoor, verbouwen! Nu is het misschien makkelijk omdat je er nog niet volledig woont, maar wel er eerst wonen kan je misschien weer nieuwe inzichten verschaffen. Lastig haha. Maar fijn vooruitzicht in ieder geval!