De kurk moet nat blijven en het bezinksel wil je laag (in de fles) houden en niet in de hals hebben
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Niet heel verbaasd, maar toch blijven we ons bij sommige verrassingen echt afvragen hoe ze het voor elkaar krijgen om een simpele klus zó te verkloten
Shadow0 schreef:Misschien hebben ze sommige dingen gedaan terwijl ze bungelend aan een touwtje in de mast hingen? Da's niet handig maar dan kan ik me in elk geval wel iets voorstellen bij prutswerk.
_San87_ schreef:Buy a boat, they said. It'll be fun, they said..
8nnemiek schreef:_San87_ schreef:Buy a boat, they said. It'll be fun, they said..
![]()
Wat leuk dat jullie ook weer aan de slag kunnen binnenkort. Wat staat er op de planning?
Het weer valt ons tot nu toe mee gelukkig. Deze week werd in eerste instantie veel regen gemeld, maar op een natte dag na is het hier alleen nog droog en zonnig geweest.
En volgende week zou het aan een stuk regenen, maar inmiddels voorspellen ze maandag juist alweer een droge dag en de rest van de week ook niet meer extreem nat (al vind ik wat regen ook wel fijn, voor de wei thuis iig).