Zijn de linkerkasten dan nep of zie ik dat verkeerd? Mooi gedaan zo.
Slechte foto maar de linkse kasten komt een spiegel in voor mijn make up. Achter de kast zit de meterkast begaanbaar vanaf de gang. Dus nu zo'n 15 cm voor mijn make up spulletjes.
Ik zou de deur niet zwart maken, dadelijk pak je de verkeerde deur de kamer uit...zit je in de kast.
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-04-20 14:56
Revanches schreef:
Ik zou de deur niet zwart maken, dadelijk pak je de verkeerde deur de kamer uit...zit je in de kast.
Bij sommige kasten geeft dat niet.. Bij de meeste van mij wel
lrm
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-20 21:32
Haha jaaa we zijn wel bezig maar overal nu. het is lekker weer en niet te warm dus Onkruid verwijderen, gras inzaaien nog meer op ruimen. Kleren in de kasten gooien. En als het straks te heet wordt gaan we weer naar binnen.
Zoveel zooi haha bizar.
Schuur Half klaar
En klaar
Het is wel heerlijk. Steeds meer opgeruimd. Alle trekker benodigdheden staan nu binnen. Grote schuur is opgeruimd. Heerlijk.
Nu zijn de laatste binnendeuren er en de nieuwe achterdeur er. Nieuwe kopschotten besteld.
Maar de oude planken zaten ook vertikaal + dat er nu nog een laag onderregels bij zit. Het geheel is nu dus een aantal cm dikker geworden. Niet dat het huis het niet hebben kan (het heeft zelfs wel iets)