Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maflinger_S schreef:Je gaat als de brandweer!
Ik dacht dat het al een race tegen het weer ging worden om de paddock überhaupt klaar te krijgen!
Zie het wel weer voor me dat als we eindelijk iets vinden, die pech wel hebben. hahahahahaha
(ik woon in Nieuweroord en pony staat bij zwartschaap in stuifzand)
. Maar vandaag kwam overbuurman even langs om wat post te brengen die verkeerd was bezorgd en die was onder de indruk van wat er allemaal al gedaan was, dus geloof dat ik het toch wel goed doe
.
), zo snel was het na bijna een hele dag plat gelukkig ook weer weg!
. Ziet er gelijk zoveel beter uit! Toch nog 4 volle kruiwagens oud spul. Met een kruiwagen en een oude ijzeren pin door de spoel is in je eentje cord hangen ook met een 500 meter rol nog goed te doen

Meevallertje! Toch maar even een beetje opbouwen qua tijdsduur ook al zit er niet meer heel veel in het gras waarschijnlijk.
superpony schreef:Ik denk dat wij voor de zomer een huis vinden en het dan de hele zomer gaat regenen ofzoZie het wel weer voor me dat als we eindelijk iets vinden, die pech wel hebben. hahahahahaha
)hiphorse schreef:ik ben dit topic al een paar keer tegen gekomen en soms wat gelezen, eerst herkende ik het huis niet tot blz 23 en een foto van jou paarden zag![]()
blijkbaar kom ik elke dag bij jou langs als ik naar mijn pony ga(ik woon in Nieuweroord en pony staat bij zwartschaap in stuifzand)
, ziet er fijn uit voor ze
DubbelDun schreef:Dat is genieten... dat bolle bonkie kan er nog een lekker sprintje uitpersen, al is eten toch ook heel belangrijk zo te zien
. Maar toen Vi voor de zoveelste keer voorbij kwam wapperen moest hij toch ook even meedoen haha